AndroidHealthClinic

op reis

X-smal

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
ik vertrek voor 10 dagen, en zit dan in mijn 6 de kuur-week. iemand ervaring met spulletjes mee de grens over nemen? tips? wordt hierop gecontroleerd?

hartelijk dank

Laatst bewerkt:
Niets meenemen.. zeker niet naar egypte!! Daar kun je alles krijgen in de apotheken...

Vannuit Egypte meenemen zou je kunnen doen. Maar de pakkans is aanwezig.. zeker deze dagen controleren ze alles wat vanaf die kant komt.. Als je wat naar huis opstuurd is veiliger.. maar laat het pakketje ook adresseren in het arabisch.. verder willen ze daar de post nog wel eens openmaken als het naar westerse landen gaat.. er wil meestal nog wel eens wat van waarde inzitten..

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoelde eigenlijk spullen van hier meenemen om ginder te gebruiken

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er vanwege het grote drukte niet zo veel wordt gecontroleerd. Vorig jaar in juli ben teruggekomen uit Turkije. En er was heeelemaaal geen controle.

Ik zou er toch maar mee uitkijken. Tisniet fijn om daar in een celletje te zitten. Waarom heb je je kuur eigenlijk er niet op afgesteld?

Eh, ik denk dat je eerder hier in een celletje komt te zitten, in Egypte en dat soort landen zijn ze er tenminste nog blij mee als je medicijnen koopt.

kerel, ik raad het absoluut niet aan om aas mee te smokkelen naar Egypte. je kuurt met korte esters neem ik aan? zorg ervoor dat je rond 10 augustus aan je nakuur kan beginnen dan zit je safe. dan maar je kuur iets korter.

Niet echt een snuggere actie om een kuur te beginnen die tot in of over je vakantie loopt.

http://www.imdb.com/title/tt0077928/

Gaat over Turkije, maar denk dat ze in Egypte niet anders denken over bepaalde zaken. Veel plezier met de Egyptische Bubba in je celletje.

Er wordt nu juist gecontroleerd, al die aanslagen maken het zeer gevaarlijk om bepaalde zaken mee te smokkelen.

X-smal zei:
ik bedoelde eigenlijk spullen van hier meenemen om ginder te gebruiken
Vriend.. lees mijn post nog eens.. waarom testo's en deca's meenemen.. als je ze daar gewoon in de apotheek kopen kan!! alleen dbol weet ik niet. maar mik die idd in een vitaminnen potje.

Neem wel je eigen injectiemateriaal mee.. wat daar verkrijgbaar is zoiu ik niet zo snel vertrouwen.

dbol is als medicijn al een tijd niet meer te koop dus is zeker niet te krijgen in de apotheek

Ik snap uberhaupt niet waarom je niet tien dagen van de juice af kan blijven.
Je gaat tog geen risico lopen om gepakt te worden alleen daarvoor :rolleyes:

EricR zei:
http://www.imdb.com/title/tt0077928/

Gaat over Turkije, maar denk dat ze in Egypte niet anders denken over bepaalde zaken. Veel plezier met de Egyptische Bubba in je celletje.

Er wordt nu juist gecontroleerd, al die aanslagen maken het zeer gevaarlijk om bepaalde zaken mee te smokkelen.

Hahaha...dit haal ik van Amazon.com:

--------------------------------------------------------------------------------

Customers interested in Midnight Express may also be interested in

Sponsored Links ( What's this? ) Feedback

Istanbul
Dagelijks vluchten vanaf Eindhoven: va 19? vliegt u al naar Istanbul!
www.corendon.nl

Vakantie in Istanbul
Formule1, Trendy en Romantiek Istanbul ! 3 daagse reis v.a. ? 89
www.fastminute.nl

Istanbul Supervoordelig?
Zonnige Actie Tarieven. Boek nu direct naar Istanbul.
www.vliegwinkel.nl

Ik denk na het zien van de film (of lezen van het boek) echt niet hoor! :rolleyes:

Terug
Naar boven