Fitness Seller

Op zoek naar bepaalde bakjes..

Valandinz

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
6.179
Lengte
1m84
Hey DBB'ers,

Inmiddels helemaal gek. Langs de blokker, wibra, xenos, action en AH geweest om te zoeken naar een soort van tupperware bakje om eten op in te slaan.
Ik zoek een bakje waar voor m'n mealpreps. In het post je eten topic zie ik ze zo nu en dan langskomen.

Het gaat om plastic bakjes met een scheiding in het midden. Het liefst 2 scheidingen er in.
Dus 50% bakje, 25% bakje, en 25% bakje. (Rijst / Kip / Groente) en anders gewoon een scheiding in het midden.

Klinkt zo logisch, maar zo lastig te vinden.
Thanks!

Alles gewoon in één bakje kiepen...

je ben snel geneigd om te zeggen "google eens", maar zelfs op google is het bijna niet te vinden...
(of ik gebruik de verkeerde zoektermen...)

Ik zou toch zweren dat ik die bakjes juist wel bij de blokker heb gezien ?!
ik zal nog is goed kijken...

De Action verkoopt ze tegenwoordig!

Heb er vorige week nog 8 gehaald..

Hey DBB'ers,

Inmiddels helemaal gek. Langs de blokker, wibra, xenos, action en AH geweest om te zoeken naar een soort van tupperware bakje om eten op in te slaan.
Ik zoek een bakje waar voor m'n mealpreps. In het post je eten topic zie ik ze zo nu en dan langskomen.

Het gaat om plastic bakjes met een scheiding in het midden. Het liefst 2 scheidingen er in.
Dus 50% bakje, 25% bakje, en 25% bakje. (Rijst / Kip / Groente) en anders gewoon een scheiding in het midden.

Klinkt zo logisch, maar zo lastig te vinden.
Thanks!

Waarom? Je vreet het toch niet in 3 keer op.

Aldi en Lidl hebben ze ook weleens liggen in de schappen.

bento box?

157.jpg

hoezo niet in de blokker? ik koop al mijn bakjes in de blokker en zijn van goede kwaliteit.
kost denk ik zo'n 4€ per bakje en zijn lekker stevig

hoezo niet in de blokker? ik koop al mijn bakjes in de blokker en zijn van goede kwaliteit. kost denk ik zo'n 4€ per bakje en zijn lekker stevig
Omdat niet elke blokker dezelfde voorraad heeft , ik heb het gisteren nog even nagevraagd en dat zal de reden zijn dat hij ze niet heeft gezien in zijn lokale blokker..

reet

Gewoon al je eten in de blender en in shakebekers stoppen... :zuip:

:trollfacex:

Terug
Naar boven