Fitness Seller

Op zoek naar een webdomein

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Ik was dus op zoek naar een webdomein, maar holy crapcake het lijkt wel alsof elke combinatie van de woorden die ik zoek geregistreerd is. Dan check ik dus die link maar krijg ik zo'n rare pagina met alleen maar ads. Een WHOIS-check geeft aan dat de link maar 300 pageviews de afgelopen 3 maanden heeft gehad.

Dit kom ik dus niet een, twee of drie keer tegen maar wel 50+ keer met allerlei extensies (.com/.org/.net).

Ik ben niet zo'n internetguru wat dit betreft dus kan iemand me verlichten wat het nut is van het massaal registreren van ongebruikte, niet interessante (300pviews/3maanden)domeinen.

Ik ben niet zo'n internetguru wat dit betreft dus kan iemand me verlichten wat het nut is van het massaal registreren van ongebruikte, niet interessante (300pviews/3maanden)domeinen.
Doorverkopen aan mensen zoals jij die dat domein graag willen.;)

• Topic Starter Topic Starter
Doorverkopen aan mensen zoals jij die dat domein graag willen.;)

En over wat voor bedragen hebben we het dan? Een 6-letterige domain name met een populaire term bijvoorbeeld.

Heb je het dan over honderd, een paar honderd of duizenden?

• Topic Starter Topic Starter
Ah had een quote gevonden van ze.

32,000$... Goeie grap

En over wat voor bedragen hebben we het dan? Een 6-letterige domain name met een populaire term bijvoorbeeld.

Heb je het dan over honderd, een paar honderd of duizenden?
Kan heel erg verschillen, je kunt gewoon contact opnemen met de persoon van wie het domein is.

Terug
Naar boven