AndroidHealthClinic

Op zoek naar geschikt kuurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Detlifter1999

Novice
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
54kg
Vetpercentage
8%
ik fitness momenteel 7 maanden en merk dat er de laatste tijd geen vooruitgang meer in zit. ik denk dat ik tegen mijn natuurlijk limiet aan zit. mij werdt aangeraden In de sportschool om een kuurtje te gaan doen. Nu heb ik een beetje gezocht maar ik zie door het bos de bomen niet meer. Ik neig zelf naar Anapolon (werd mij aangeraden), dit zou mij veel massa geven. Wie heeft advies?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Troll

Kom maar terug zodra je zelf je kont kan afvegen. Dat zal rond je 20ste moeten lukken

gr8 b8 m8

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou toch willen aanraden om A.S.I.T.F. te nemen. Dit zet alle spiervezels terug in de anabolische staat en je kan plots veel meer.
Om die reden geef ik het af en toe ook aan mijn kids.

Whey snuiven werkt ook heel goed groei je 10x zo snel als normaal, ook raad ik het aan om creatine met vloeibaar aminozuur te mixen. En dit intramusculair in de kringspier te injecteren[emoji108]

Slotje...

Vraag me af hoe mensen zoiets doen.. Misschien een groepje kinderen op de ICT opleiding middelbare school die achter hun pc zitten te lachen als ze dit neer typen? Het is niet eens grappig ofzo waarom neem je de moeite om een account aan te maken en dit hier te vragen? ze hebben vast trotse ouders, kleine kutkinderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven