Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Weet iemand een betrouwbaar merk dat vitamine C 250 mg in capsules heeft en dat in Nederland te krijgen is? (tegen een redelijke prijs).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil geen tabletten vitamine C meer, sinds ze afgelopen zomer een gat in mijn keel gebrand hebben.
waarom ni bij een board sponser zoals body&fitshop, keuze genoeg
http://www.vitaminstore.nl/Health/V...store.nl/health/vitaminen/vitamine-c/2?view=0
Of dit een betrouwbaar merk is moet je zelf maar uitzoeken..
Ze hebben geen vit c 250 mg capsules voor zover ik weet.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 23:46 ----------
Heel erg bedankt! Helaas zit er vanalles in wat ik er niet in wil hebben. En in verhouding vrij duur.
Ik heb nu toch maar voor een Now Foods 500 mg gekozen, ik geloof E 19,90 voor 180 capsules.
Ik zag het wat laat dat er troep in zit. Laatste link is vrij duur.
Je zou ook nog kunnen kijken naar poeder..
Ik wil geen tabletten vitamine C meer, sinds ze afgelopen zomer een gat in mijn keel gebrand hebben.
Van de zomer was er een tablet in mijn keel blijven steken. Gebeurt normaal nooit, maar dit keer dus wel.
Duurde minstens 20 minuten voordat ik die met warme thee wist weg te spoelen. Intussen had het zuur (vit C is zuur) ter plekke mijn keel aangetast. Je kan je niet voorstellen hoe pijnlijk dat is. Ben op de Eerste Hulp zowel ee injectie als een opium-achtige tablet moeten gaan halen, en dat hielp zelfs maar een klein beetje. Van de week erna heb ik een klein trauma overgehouden. Normaal voel je het niet als je slikt, maar toen was ik bang voor elke slikbeweging, en je slikt zeker 2-3 maal per minuut, alleen realiseer je je dat normaal niet, als er niks aan de hand is.
Ik raad nu iedereen aan de ontzuurde vorm van vit C te nemen: calciumascorbaat.

damn sick verhaal man! Nooit geweten dat het nemen van een vitamine pilletje zo ongezond kan zijn![]()
Dank je Michiel, ik ken het.
De prijzen zijn er ook verleidelijk, maar er is altijd het risico met de douane, en mogelijk kan wat je bestelt ook bevriezen in de laadruimte van het vliegtuig.
True, maar van wat ik heb gelezen van mensen die er (regelmatig) bestellen, is dat ze daar geen problemen mee hebben.
men gaat naar de action, haalt daar bruistabletjes van 1000mg en deelt deze in kwartjes.. als je persee 250mg wilt hebben..