XXL Nutrition

Op zoek naar vitamine C 250 mg in capsules

Bryce1974

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m74
Massa
75kg
Weet iemand een betrouwbaar merk dat vitamine C 250 mg in capsules heeft en dat in Nederland te krijgen is? (tegen een redelijke prijs).

Ik koop de mijne gewoon bij het kruidvat en doe ze dan in porties van een halfje. Dat neem ik elke 2 dagen want ik neem elke 2 dagen op de andere dag een halve multivitamine :) :) :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil geen tabletten vitamine C meer, sinds ze afgelopen zomer een gat in mijn keel gebrand hebben.

waarom ni bij een board sponser zoals body&fitshop, keuze genoeg

Ze hebben geen vit c 250 mg capsules voor zover ik weet.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 23:46 ----------

Heel erg bedankt! Helaas zit er vanalles in wat ik er niet in wil hebben. En in verhouding vrij duur.
Ik heb nu toch maar voor een Now Foods 500 mg gekozen, ik geloof E 19,90 voor 180 capsules.

Ze hebben geen vit c 250 mg capsules voor zover ik weet.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 23:46 ----------

Heel erg bedankt! Helaas zit er vanalles in wat ik er niet in wil hebben. En in verhouding vrij duur.
Ik heb nu toch maar voor een Now Foods 500 mg gekozen, ik geloof E 19,90 voor 180 capsules.

Ik zag het wat laat dat er troep in zit. Laatste link is vrij duur.

Je zou ook nog kunnen kijken naar poeder..

Ik zag het wat laat dat er troep in zit. Laatste link is vrij duur.

Je zou ook nog kunnen kijken naar poeder..

Yep, laatste link kende ik al, maar idd belachelijk duur. Poeder is een optie maar vind ik teveel geknoei.
2x daags 250 mg is beter dan 1x 500. en 2x 500 is me teveel.
Jammer dat die 250 mg bijna altijd kauwtabletten zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 23:59 ----------

Yep, die heb ik nu genomen, maar is helaas geen 250 mg.

hoezo brandt het een gat in je keel?

Van de zomer was er een tablet in mijn keel blijven steken. Gebeurt normaal nooit, maar dit keer dus wel.
Duurde minstens 20 minuten voordat ik die met warme thee wist weg te spoelen. Intussen had het zuur (vit C is zuur) ter plekke mijn keel aangetast. Je kan je niet voorstellen hoe pijnlijk dat is. Ben op de Eerste Hulp zowel ee injectie als een opium-achtige tablet moeten gaan halen, en dat hielp zelfs maar een klein beetje. Van de week erna heb ik een klein trauma overgehouden. Normaal voel je het niet als je slikt, maar toen was ik bang voor elke slikbeweging, en je slikt zeker 2-3 maal per minuut, alleen realiseer je je dat normaal niet, als er niks aan de hand is.
Ik raad nu iedereen aan de ontzuurde vorm van vit C te nemen: calciumascorbaat.

Van de zomer was er een tablet in mijn keel blijven steken. Gebeurt normaal nooit, maar dit keer dus wel.
Duurde minstens 20 minuten voordat ik die met warme thee wist weg te spoelen. Intussen had het zuur (vit C is zuur) ter plekke mijn keel aangetast. Je kan je niet voorstellen hoe pijnlijk dat is. Ben op de Eerste Hulp zowel ee injectie als een opium-achtige tablet moeten gaan halen, en dat hielp zelfs maar een klein beetje. Van de week erna heb ik een klein trauma overgehouden. Normaal voel je het niet als je slikt, maar toen was ik bang voor elke slikbeweging, en je slikt zeker 2-3 maal per minuut, alleen realiseer je je dat normaal niet, als er niks aan de hand is.
Ik raad nu iedereen aan de ontzuurde vorm van vit C te nemen: calciumascorbaat.

damn sick verhaal man! Nooit geweten dat het nemen van een vitamine pilletje zo ongezond kan zijn;)

damn sick verhaal man! Nooit geweten dat het nemen van een vitamine pilletje zo ongezond kan zijn;)

Na wat research blijkt dat het met veel pillen kan gebeuren, o.a. antibiotica, allergietabletjes enz.
Ik las het verhaal van een vrouw die voor het slapengaan een allergietabletje had genomen, 's morgens wakker werd met keelpijn en vervolgens een week het ziekenhuis inkon voor pijnstilling en sonde-voeding.
Of een vrouw wiens slokdarm 18 keer onder narcose opgerekt moest worden omdat een tablet daar had zitten branden en een vernauwing had veroorzaakt.
Je staat er niet bij stil als je iets slikt.

men gaat naar de action, haalt daar bruistabletjes van 1000mg en deelt deze in kwartjes.. als je persee 250mg wilt hebben..

Dank je Michiel, ik ken het.
De prijzen zijn er ook verleidelijk, maar er is altijd het risico met de douane, en mogelijk kan wat je bestelt ook bevriezen in de laadruimte van het vliegtuig.

True, maar van wat ik heb gelezen van mensen die er (regelmatig) bestellen, is dat ze daar geen problemen mee hebben.

True, maar van wat ik heb gelezen van mensen die er (regelmatig) bestellen, is dat ze daar geen problemen mee hebben.

Soms moeten mensen wel dokken bij de douane, heb ik begrepen, en als je supps bevriezen in de laadruimte, zul je dat zeker met multivits achteraf meestal niet merken, maar of ze dan nog even goed werken?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 13:50 ----------

men gaat naar de action, haalt daar bruistabletjes van 1000mg en deelt deze in kwartjes.. als je persee 250mg wilt hebben..

Slecht voor je tanden (vit C is zuur)

Terug
Naar boven