Fitness Seller

Operation repo

-

Laatst bewerkt:
heb ik het gemist?:O iemand link van uitzending gemist?

Kijkt iemand dit weleens op RTL7, nu aan de gang.

Buffe dude die Matt

buff maar echt een ****ing p*ssy, werd ff gevloerd door een homo van 70 kilo en daarna lukt het in 3 minuten nog niet om iemand te choken. Hij heeft alleen een grote bek maar kan helemaal niks.

Wel erg leuk om naar te kijken, amerikanen zijn rare mensen

ik vind het ook wel grappig. die dikke gast met die zwarte snor is goed.

zat net te kijken goed programma.

Die gast is inderdaad best buff, maar daarmee is ook alles gezegd, ze kop is om te lachen..

Die vrouw waar van er auto in beslag werd genoemen, die een kussen onder er buik deed en toen deed als of er vliezen waren gebroken en ambulance was al onder weg en al die troep, kop op tv alles vet schaamtelijk

+1, laatst was die Matt aan het "vechten" (eerder rollebollen) met een nieuwe werknemer tijdens een inbeslagname.... hoe professioneel

''The series is filmed in a cinema verité style but consists of scripted and dramatized reenactments performed by actors.''

MattBurch.jpg

Leuk programma. :)

Kijk het bijna elke keer. :D

Leuk programma. :)

Kijk het bijna elke keer. :D

Vond het wel vet, maar toen ik erachter kwam dat het nagespeeld is ben ik gestopt met kijken. Neemt ook een beetje de spanning weg dat er echt iets kan gebeuren als je weet dat het gescript is. Alhoewel ze wel melden dat het allemaal gebaseerd is op waargebeurde verhalen. Het viel me trouwens wel gelijk op dat niemand moeilijk deed over de camera. Maar dat mag ook wel met acteurs:p

Beetje jammer dat ook dit weer fake is..

Maarja als t wel real was zou t ook wel heel erg bizar zijn wat ze allemaal meemaken..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga ook niet meer kijken nu ik weet dat het fake is

Terug
Naar boven