MuscleMeat

Opgelost

Fabrieksreset lijkt mij? Verder heb ik er niet zoveel verstand van.

Als je dat wil doen moet je de telefoon uitzetten.
Dan volume omhoog, home butten en de power knop tegelijk indrukken. Dan kom je in een menu waar je dat kan kiezen.

Mocht je dit doen dan verlies je wel alles dus maak een back-up!

Oke mn S2 zit al de hele dag te spacen. Eerst zat mijn batterij indicator te knipperen. Toen heb ik hem opnieuw opgestart. Nu zit er alleen zo'n bliksem isete knipperen. Maar het meest irritant is dat als ik hem op schermbeveiliging zet en zwart scherm doe, dat hij elke minuut opeens weer aanspringt. Ook hoor ik hem dan ff trillen.

Iemand dit ook gehad? Wat is de oorzaak? Wat kan ik doen?

Edit: Maak er maar elke 10 seconden van.

Heb ik ook gehad, was fokking irritant. Vooral snachts tijdens het slapen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even zitten opletten. Het komt denk ik omdat mijn tel de hele tijd denkt dat ik de stekker in dat ding zet om op te laden. Ik denk dus dat daar ergens wat niet goed zit. Dit zal dus gvd wel weer betekenen dat ik hem kan opsturen.

Misschien even schoon blazen?

Ook tijd laat van gehad draaide stock versie kpn. heb toen andere rom erop gezet en nu geen problemen meer draai rr met cm9

Waarschijnlijk is je usb connector kapot waardoor hij telkens een laadsignaal geeft en vandaar dat je tel dus ook telkens knippert (scherm gaat aan als je oplader inplugt). Maak je connector schoon met iets van alcohol en ontstof het, en wat waarschijnlijk ook aan de hand is is dat het pinnetjr in je connector een beetje verbogen is. Die kan je heel voorzichtig terugduwen en anders moet je t laten vervangen.

ook iemand hier aanwezig die toevallig weet hoe ik mijn home button simpel weer werkend krijg?

Ik had hetzelfde probleem maar dat verdween bij een software update, mischien dat je even moet kijken of er al nieuwe updates beschikbaar zijn

Had iets vergelijkbaars, bij mij bleek het de simkaart te zijn die niet goed zat.

Is inmiddels wel een bekend probleem dat de laadconnecter crappy is bij de S2. Ook de home button wil het nog wel eens begeven... als je nog garantie heb zou ik hem gewoon laten maken voordat je zelf de boel uit elkaar haalt.

Terug
Naar boven