AndroidHealthClinic

Oplosbaarheid IGF LR3 in acetic acid.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik ben momenteel bezig met Chinese 100mcg vials igf, maar dat werkt niet echt praktisch, zeker niet als je minder dan 100mcg/dag wilt zetten.

Ik kwam met de bijna geniale ingeving om die 100mcg vials in AA op te lossen, en zodoende er een stel 1000mcg vials van te maken.

Nu krijg je doorgaans bij de lyo vorm, 1ml AA oplossing bijgeleverd, maar ik heb met alle moeite van de wereld slechts 800mcg in 2,5ml AA kunnen oplossen.

Alles daarboven resulteerde in een melkachtige vloeistof.

Nu vraag ik me af, aangezien de Chinezen ook 1000mcg igf vials hebben, hoe je dan in Godsnaam die hoeveelheid in slechts 1ml kunt oplossen als ik maar 800mcg in 2,5ml kan oplossen? ???

waarom van 10 vials 1 maken ???

Nutral was toch ook 1000mcg in 1 ml? en btw was dat nou ook buiten de koelkast te bewaren?

Ik dacht dat het buiten de koelkast bewaard kan worden wanneer het met AA is opgelost. Zal vast wel staan in een sticky in de 'geavanceerde discussie' sectie.

oww..is het je wel eens opgevallen dat 1mg/vial qua hoeveelheid in de vial bijna zelfde is als die 100mcg/vial...ze proppe er waarscshijnlijk andere shizzle bij om zodoende makkelijk 100mcg/vial te krijgen...(groter volume makkelijker met afmete voor die chinese..)...dus zal wel door de extra toevoeginge minder werkzame igf/ml opgelost kunnen worden..

mare ik vond juist het geniale van die 100mcg/vial dat je elke dag pcies 1 vialtje hoeft te gebruike..kan dan nooit misgaan:S

ph-waarde van AA is ook ietsie lager dan BW, wat ook weer invloed heeft op het oplosbaarheidsproduct...

• Topic Starter Topic Starter
oww..is het je wel eens opgevallen dat 1mg/vial qua hoeveelheid in de vial bijna zelfde is als die 100mcg/vial...ze proppe er waarscshijnlijk andere shizzle bij om zodoende makkelijk 100mcg/vial te krijgen...(groter volume makkelijker met afmete voor die chinese..)...dus zal wel door de extra toevoeginge minder werkzame igf/ml opgelost kunnen worden..

Dat was me ook al opgevallen en had al aan iemand voorgelegd of het niet mogelijk is dat de chinezen niet stiekum 100mcg als 1000mcg vials verkopen.

Maar jouw theorie klinkt plausibel.

Zal die Babi Pangang ff mailen of met de vraag of ie weet hoe het zit.

mare ik vond juist het geniale van die 100mcg/vial dat je elke dag pcies 1 vialtje hoeft te gebruike..kan dan nooit misgaan:S

Klopt, maar het leek me makkelijker om een grotere hoeveelheid ineens op te lossen zodat je niet iedere dag hoeft te klieren met vials en bac.water.

ph-waarde van AA is ook ietsie lager dan BW, wat ook weer invloed heeft op het oplosbaarheidsproduct...

Wie wil ff uitproberen of ie 1000mcg in 1ml bac. water kan oplossen?

Dan moet je alleen wel op 300-400mcg/dag gaan zitten, anders kun je de zooi wegflikkeren ;)

Dat was me ook al opgevallen en had al aan iemand voorgelegd of het niet mogelijk is dat de chinezen niet stiekum 100mcg als 1000mcg vials verkopen.

Maar jouw theorie klinkt plausibel.

Zal die Babi Pangang ff mailen of met de vraag of ie weet hoe het zit.

Klopt, maar het leek me makkelijker om een grotere hoeveelheid ineens op te lossen zodat je niet iedere dag hoeft te klieren met vials en bac.water.

Wie wil ff uitproberen of ie 1000mcg in 1ml bac. water kan oplossen?

Dan moet je alleen wel op 300-400mcg/dag gaan zitten, anders kun je de zooi wegflikkeren ;)

jha kan...die 1000mcg/1ml bacw....persoonlijk neem ik die aantal dagen niet zo nauw...had het zelfs bewaard voor 10 dage in bw en die laatste paar dagen ''voelde'' ik de igf nog steeds na inject (pomp, honger)...
maar safe is idaad beter...

en is idaad altijd wel beejte gek*t met die vials etc...elke keer denk ik weer van owja **** moe die inject nog make en zette..:)..ben ik toch lui

ik persoonlijk vind de 100mcg vails veel beter en de concentratie is hoger dan de 1000mcg vails dat is wat gezegd woord door de chinese leveranciers...

ik zelf spuit in een flesje van 100mcg 1ml aa als je dan een 1ml insuline spuit neemt is 10ui op de spuit 10mcg heb je 40mcg nodig dan tot 40ui op de insuline spuit ik zelf trek in de zelfde spuit ook nog 40ui bac water brandt het minder
op deze manier kan je met een vail 2,5 dagen doen ...

Als ik mijn IGF met mix met BW kan ik deze dus maar 48 uur gebruiken?? Dat is onhandig als je EOD wil gaan zetten en maar 50mcg per keer. Wat is de makkelijkste workaround hiervoor??

Als ik mijn IGF met mix met BW kan ik deze dus maar 48 uur gebruiken?? Dat is onhandig als je EOD wil gaan zetten en maar 50mcg per keer. Wat is de makkelijkste workaround hiervoor??

gewoon mixen met acetic acid buiten de koelkast 2 jaar houd baar te bestellen op researchlabsupply.com

is GH/STH ook te mengen met acetic acid?

Terug
Naar boven