We gaan morgen met zijn allen naar de Moskee, en laten ons allemaal bekeren tot de Islam. Heel de wereld Moslim.
Zou het helpen?
Zou het helpen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrij zijn om te dragen wat je wil, je mening te geven in een debat op TV,
je vrouw in haar waarde laten
, wow wat een heerlijk goed! TylW zei:Ik geloof in geen enkele godsdienst, allemaal menselijke zwakheid, zoeken naar een bestaan na de dood, waar geen enkel bewijs voor bestaat.
De oplossing is dus iedereen vrij laten daarin. En zeker niets opdringen wat een ander niet wil.

TylW zei:Ik geloof in geen enkele godsdienst, allemaal menselijke zwakheid, zoeken naar een bestaan na de dood, waar geen enkel bewijs voor bestaat.
De oplossing is dus iedereen vrij laten daarin. En zeker niets opdringen wat een ander niet wil.
Ook al zouden we ons bekeren, dan zijn we in hun ogen nog niet hardcore genoeg.RichardV zei:We gaan morgen met zijn allen naar de Moskee, en laten ons allemaal bekeren tot de Islam. Heel de wereld Moslim.
Zou het helpen?
DBC01 zei:Vrij zijn om te dragen wat je wil, je mening te geven in een debat op TV,
, wow wat een heerlijk goed!
Mijn voorouders hebben zich lettterlijk doodgevochten om deze vrijheden en rechten werkelijkheid te laten worden....en dan zou ik nu Moslim moeten worden omdat ze mij tveel onder druk zetten?
Nah, dan verloochen ik mijn achtergrond, mijn overgrootouders, alles....voor een geloofsstroming die hier ooit nederig te gast was....
Apenootje zei:Ook al zouden we ons bekeren, dan zijn we in hun ogen nog niet hardcore genoeg.
Alleen hun extreme visie is de enige juiste visie.
Daarom hebben niet alleen wij van hun te vrezen, ook alle andere gematigde moslims.
Dat moeten ze zich ook eens beseffen!
andrew zei:Hmmm, ik weet het nog zo net niet, als die massale besnijdenissen....................
DBC01 zei:Vrij zijn om te dragen wat je wil, je mening te geven in een debat op TV,
, wow wat een heerlijk goed!
Mijn voorouders hebben zich lettterlijk doodgevochten om deze vrijheden en rechten werkelijkheid te laten worden....en dan zou ik nu Moslim moeten worden omdat ze mij tveel onder druk zetten?
Nah, dan verloochen ik mijn achtergrond, mijn overgrootouders, alles....voor een geloofsstroming die hier ooit nederig te gast was....

MightyDuck zei:Hulde! Wat kernkrachtig gesproken, recht uit het hart. Allen in kruistocht voor het behoud van toestemming op het uitpuilende decolleté![]()
Apenootje zei:Ook al zouden we ons bekeren, dan zijn we in hun ogen nog niet hardcore genoeg.
Alleen hun extreme visie is de enige juiste visie.
Daarom hebben niet alleen wij van hun te vrezen, ook alle andere gematigde moslims.
Dat moeten ze zich ook eens beseffen!

Nou ja bang, we hebben gewoon geen zin in gezeik.twjunk zei:ik vraag mij af waarom ze de europeanen in de mond leggen dat ze de moslims vrezen? overal op het nieuws hoor je over angst voor moslims en moslim terrorisme, en het ergste is dat wij het nog gaan achterna praten en denken dat we bang zijn ...bah, wij zijn nooit een bang volk geweest, mischien is het niet slecht voor de moslim om is bang te worden wanneer europa wakker word...![]()
twjunk zei:ik vraag mij af waarom ze de europeanen in de mond leggen dat ze de moslims vrezen? overal op het nieuws hoor je over angst voor moslims en moslim terrorisme, en het ergste is dat wij het nog gaan achterna praten en denken dat we bang zijn ...bah, wij zijn nooit een bang volk geweest, mischien is het niet slecht voor de moslim om is bang te worden wanneer europa wakker word...![]()