Fitness Seller

Oplossing voor vraag naar kaarten Flex Cup

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Zoals nu bekend is de Flex Cup 2011 volledig uitverkocht, er is geen stoeltje meer vrij!

Omdat we de hele dag telefoon kregen van mensen die toch nog kaarten wilden zijn Rene en ik naar een oplossing gaan zoeken en we denken een aardige gevonden te hebben!

We hebben de filmzaal van De Schalm, die grenst aan de grote zaal en waar 130 ruime stoelen en een enorm filmscherm zijn te vinden, afgehuurd. We hebben een cameraman ingehuurd, een beamer, 50 meter kabel en hoppa. De wedstrijd wordt nu rechtstreeks op het witte doek in de kleine zaal uitgezonden. De zaal ligt gewoon naast de grote, dus met dezelfde lobby's, je bent er gewoon bij! We beginnen dinsdag bij Muscletotaal (040 8443377) met de kaartverkoop en vragen hiervoor slechts 10 euro.

Op zich is dit natuurlijk een unicum! Zorg dat je aanwezig bent bij dit historie schrijvende evenement! See ya all!

Harry en Rene

Mooie oplossing Harry.

nice....stond eigenlijk al te kijken dat het helemaal uitverkocht is . NICE
kan je ook iets zeggen hoeveel mensen er nu meedoen??????

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor, al komen er nog mensen bij (Straatweg, Belgie), vallen er nog af en zullen er veel in een andere gewichtsklasse komen dan ze bij opgeven dachten.

Overigens, mensen die mee willen doen en nog niet zijn ingeschreven, graag snel doen, is voor ons als organisatie fijner in verband met het draaiboek, inschatten tijden etc.
Als je meedoet zit je nu al heftig op dieet, dus waarom zou je dan nog wachten met inschrijven?

Komt ie:

D Klasse:
Junioren: 15
Senioren: 5
- 80 kg: 11
+ 80 kg: 20

C klasse
Junioren: 8
Senioren: 3
Dames bikini: 6
Dames figure: 5
Heren tot 70 kg: 1
Heren tot 80 kg: 7
Heren tot 90 kg: 13
Heren boven 90 kg: 10

hey harry,

hello,
wat te doen als ik maar de zelfde dag weet of ik kan komen?

he harry,

hello dat bedoel ik niet .
ik heb nog geen kaartje.
en zou graag eentje willen kopen.
maar weet maar op zelfde dag of ik kan komen .
mvg

Dames bikini: 6Dames figure: 5 :D

@ Killy, die staan er tenminste wel er verzinnen geen smoesje om niet deel te nemen aan de Flex Cup
:trollface:

Terug
Naar boven