MuscleMeat

Opname hgh

206gti

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m84
Luitjes ,
Lees en hoor steeds verschillende verhalen over opname IU hgh.
Sommige zeggen dat lichaam per keer maar max3iu kan opnemen,
En andere zegt ja prof bb spuiten per keer wel 8iu.
Als je nu 5iu wilt doen is het dan beter om het in twee keer te doen?
Alfast bedankt

Het is volgens mij sowieso de bedoeling dat je je totale iu's verdeeld over 2x ja. Dus die pro's zullen 2x daags 8iu zetten ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als hij 2x 8iu zouden zetten,waarom zou ik dan geen 5iu in 1x doen?
Heeft echt meerwaarde als je nu2.5 in de ochtenden en2.5 voor slapen doet.
Thanx

Als hij 2x 8iu zouden zetten,waarom zou ik dan geen 5iu in 1x doen?
Heeft echt meerwaarde als je nu2.5 in de ochtenden en2.5 voor slapen doet.
Thanx

Ik zelf merk wel degelijk verschil of ik alles in 1 x zet of in 2x heeft ook te maken met ede pieken als je maa 1 x set heb je 1 x een piek en aangezien gh snel word afgebroken kan je beter 2 x zon piek hebben waardoor je igf levels regelmatiger hoog zijn

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Welke gh neem je ?

Dat is een duidelijk antwoord koffie.
Ik neem momenteel com.cn.
Maar denk dat ik ga switchen naar een ug hgh.
Maar van mij heeft nu een ug damm samen begonnen.en veel meer verschil.
Dus toch maar even proberen:))
Thanx

Waarom zou jij je natuurlijke hgh extra willen omhoog gooien (of zelfs willen verwaarlozen??) door voor het slapen te zetten , of is dit al achterhaalt?

Dat is een duidelijk antwoord koffie.
Ik neem momenteel com.cn.
Maar denk dat ik ga switchen naar een ug hgh.
Maar van mij heeft nu een ug damm samen begonnen.en veel meer verschil.
Dus toch maar even proberen:))
Thanx

Want jij denkt dat Hyges HG zijn? Die maat van je kan er ook gewoon gevoeliger voor zijn.

Waarom zou jij je natuurlijke hgh extra willen omhoog gooien (of zelfs willen verwaarlozen??) door voor het slapen te zetten , of is dit al achterhaalt?

Geen idee of het al achterhaalt is, volgens mij wel omdat de piek dus maar een uur of 2 is. Zou het persoonlijk bij het opstaan en pre-workout zetten.

Ik dacht dat hyge ook hg waren,
Nadat ene dr lin had overgenomen.
Maar dat is ook wel een punt ja voor slapen gaan iztetten
Ja of nee.
Indd je lichaam maakt ook natuurlijke wijze wat aan.
Maar waarom doen dan zoveel mensen voor slapen gaan inzetten?

is allemaal achterhaald, lopen paar goede opkomende bodybuilders bij mij in gym en die zeggen ook je natuurlijke groeihormoon is bijna niks wat je aanmaakt.
het beste is degelijk wel pas midden in de nacht te zetten nadat je al wat geslapen heb en je in REM slaap bent geweest maar meeste hebben geen zin midden in de nacht als ze een plasje moeten doen naar de koelkast te lopen en nog een prikje te zetten.

Ik dacht dat hyge ook hg waren,
Nadat ene dr lin had overgenomen.
Maar dat is ook wel een punt ja voor slapen gaan iztetten
Ja of nee.
Indd je lichaam maakt ook natuurlijke wijze wat aan.
Maar waarom doen dan zoveel mensen voor slapen gaan inzetten?

Vroeger zette iedereen voor het slapen volgens mij, nu is pre workout en bij het ontbijt in maar zijn er ook nog zat die dan de hele dag helemaal doodop zijn en gewoon pre-bed zetten. Dacht gelezen te hebben dat als je GH zet je eigen aanmaak sowieso de hele dag onderdrukt is en het dus geen drol uitmaakt m.b.t. je slaap. Maar GH is, nog erger dan AAS, een onderwerp waar letterlijk 100000 tegenstrijdige meningen/feiten over bestaan.

Maar nee, Hyge is geen HG, nooit geweest en zal 't ook niet worden hehe.

en denk dat het verdelen van je gh hetzelfde wat koffie zegt, dat je verschillende tijden een piek heb en dat je igf waardes idd hoog blijft. :)

Thanx boys voor de info.

en denk dat het verdelen van je gh hetzelfde wat koffie zegt, dat je verschillende tijden een piek heb en dat je igf waardes idd hoog blijft. :)

Je wilt je waardes hoog houden of je dit met een grote piek doet of kleinere dosses lijkt mij niet echt van belang (los van grote tijds gaten uiteraard)

Terug
Naar boven