XXL Nutrition

Oproep contactgegevens Nederlandse bodybuildsters jaren 80

Marjolein VB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
62kg
Hoi!

Ik ben een studente geschiedenis aan de universiteit van Antwerpen. Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in vrouwengeschiedenis en schrijf dit jaar mijn scriptie over Nederlandse bodybuildsters in de jaren 80. Daarvoor zou ik graag dames interviewen... Het blijkt jammer genoeg heel moeilijk om de contactgegevens van deze dames te vinden...
Hieronder een lijstje van de vrouwen van wie ik graag het e-mailadres en/of telefoonnummer zou achterhalen. Als iemand van jullie me zou kunnen helpen, zou ik een gat in de lucht springen!

- Ellen van Maris[/FONT]
- Hanny van Aken[/FONT]
- Patricia Veldman (Veltman)[/FONT]
- Conny Heusdans[/FONT]
- Tina Woodley-Van Duyn[/FONT]
- Peggy Ouwerling[/FONT]
- Joyce paardekam[/FONT]
- Marie Jose Van De Laan[/FONT]
- Tanya Herman[/FONT]
- Lenny (Leni) Tops[/FONT]
- Mary Zegeling[/FONT]
- Ina Lopulissa[/FONT]
- José Matulessi[/FONT]
- Cynthia Bakrude[/FONT]

[/FONT]
Contactgegevens van andere Nederlandse dames actief in bodybuilding in de jaren 80 zijn ook altijd heel welkom. (Met de zusters Bergmann en Erika Mes heb ik ondertussen al contact)

Groetjes!
Marjolein

Netjes je stats ingevuld, niet afgesloten met achternaam of telefoonnummer.. goed bezig!

Hoop dat iemand je hier kan helpen :)

Misschien dat Sibil Peeters je verder kan helpen? Die draait ook al wat jaartjes mee in de bb-wereld.

ik weet niet hoe oud Marjolein Schilperoort is (hoop dat ik haar niet beledig :o) maar die heeft een winkel in DH waar je zo naar binnen kunt stappen [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mailtjes gestuurd, duimen maar! Alvast bedankt!
Hopelijk kunnen nog mensen me helpen.

hallo Marjolein,

beetje laat ...maar ik heb het adres en telefoonnummer van Connie heusdans.
Ze woont in rhoon/ Carnisselande.
Maar ik denk dat dit al te laat is en andres zie ik het wel.

Terug
Naar boven