AndroidHealthClinic

Opschonen of splitsen van deze sectie

Daan2444

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
95kg
Gaat goed hier heren en dames, staat zoveel interessante en goede informatie in deze sectie die totaal niet meer overzichtelijk is vanwege al die stupid topics. Zonde! Is het misschien een idee om deze sectie op te splitsen? Beginners en advanced?

Hij is al opgesplitst, wijsneus.

• Topic Starter Topic Starter
Hij is al opgesplitst, wijsneus.

Gaat om advanced gebruik hgh igf etc en geen normale kuren, als je nou duidelijk leest wat ik bedoel?
Topics van xxl of cools zijn amper terug te vinden, zelfde geldt voor topics van de ervaren kuurders waar interessante discussies worden gevoerd.

Gaat om advanced gebruik hgh igf etc en geen normale kuren, als je nou duidelijk leest wat ik bedoel?
Topics van xxl of cools zijn amper terug te vinden, zelfde geldt voor topics van de ervaren kuurders waar interessante discussies worden gevoerd.

Nee het gaat over Insuline, GH, IGF-1, en geavanceerd AAS gebruik

WIJSNEUS!!:o

Im out! Teveel wijsneuzen hiero :o

Ok wijsneus hier, waarom wordt er dan daar amper gepost? Zijn jullie het niet met mij eens dat er veel te veel bullshit topics zijn laatste tijd? Is toch veel handiger en overzichtelijker als beginners die het ballenverstand hebben aas elders posten? De interessante topics worden ondergesneeuwd

Komt volgens mij meer doordat rond de zomer ineens iedereen en zn oma wilt gaan kuren en het niveau in de sectie keldert

Interessante topics sneeuwen zonder de 'bs topics' ook wel onder. Er komen dagelijks nieuwe topics bij, ook met redelijke vragen. We hebben een apart subforum om de echt interessante discussies en posts in te plaatsen. Dus alles wat je vraagt is er eigenlijk al. Misschien kan je die topics die jij belangrijk vindt dan reporten, en dan kijken we of ze in het subforum passen.

Ok bedankt bigT dat is idd een goede oplossing, dan wel hopen dat er frequent wordt gepost.

Wat mij ook interessant lijkt is bijvoorbeeld:
- tijdens de kuur
- nakuur
- medische problemen door AAS

Wat mij ook interessant lijkt is bijvoorbeeld:
- tijdens de kuur
- nakuur
- medische problemen door AAS
Wat precies tijdens de kuur? En wat precies m.b.t. nakuur?

Medische problemen m.b.t. AAS behandelen wij in het boek wat Big Cat en ik aan het schrijven zijn.

ik snappet niet ... da vinnik toch allang hier, gewoon lezen van topics

Wat precies tijdens de kuur? En wat precies m.b.t. nakuur?

Medische problemen m.b.t. AAS behandelen wij in het boek wat Big Cat en ik aan het schrijven zijn.

Ik begrijp uw vraag niet echt maar zal ze toch proberen beantwoorden.

Al de vragen over tijdens het kuren in 1 sectie (dosis, combinaties, lengte,...)
Al de vragen over de nakuur in 1 sectie. (lengte, hoeveel,...)
Al de vragen over medische problemen in 1 sectie, en het is heel mooi dat jullie een boek gaan uitbrengen maar dat verhoogd het niveau van dit forum niet.

Ik begrijp uw vraag niet echt maar zal ze toch proberen beantwoorden.

Al de vragen over tijdens het kuren in 1 sectie (dosis, combinaties, lengte,...)
Al de vragen over de nakuur in 1 sectie. (lengte, hoeveel,...)
Al de vragen over medische problemen in 1 sectie, en het is heel mooi dat jullie een boek gaan uitbrengen maar dat verhoogd het niveau van dit forum niet.
Er zijn een oneindig aantal vragen m.b.t. kuren ed., dus dat gaat weinig zoden aan de dijk zetten.

kabouter wijsneus

Vind ;t wel een goed idee maar is toch niet te doen. Hoeveel kuurlogs zie je wel niet buiten de kuurlogsectie, of vragen van gasten in het vrouwentopic. Een aantal AAS-gebruikers is kennelijk gewoon achterlijker dan een visstick, kun je een Mod niet aandoen dat allemaal bij te moeten houden door de AAS-sectie nog verder op te splitsen :P

Terug
Naar boven