Gaat goed hier heren en dames, staat zoveel interessante en goede informatie in deze sectie die totaal niet meer overzichtelijk is vanwege al die stupid topics. Zonde! Is het misschien een idee om deze sectie op te splitsen? Beginners en advanced?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat om advanced gebruik hgh igf etc en geen normale kuren, als je nou duidelijk leest wat ik bedoel?
Topics van xxl of cools zijn amper terug te vinden, zelfde geldt voor topics van de ervaren kuurders waar interessante discussies worden gevoerd.

Wat precies tijdens de kuur? En wat precies m.b.t. nakuur?Wat mij ook interessant lijkt is bijvoorbeeld:
- tijdens de kuur
- nakuur
- medische problemen door AAS
Wat precies tijdens de kuur? En wat precies m.b.t. nakuur?
Medische problemen m.b.t. AAS behandelen wij in het boek wat Big Cat en ik aan het schrijven zijn.
Er zijn een oneindig aantal vragen m.b.t. kuren ed., dus dat gaat weinig zoden aan de dijk zetten.Ik begrijp uw vraag niet echt maar zal ze toch proberen beantwoorden.
Al de vragen over tijdens het kuren in 1 sectie (dosis, combinaties, lengte,...)
Al de vragen over de nakuur in 1 sectie. (lengte, hoeveel,...)
Al de vragen over medische problemen in 1 sectie, en het is heel mooi dat jullie een boek gaan uitbrengen maar dat verhoogd het niveau van dit forum niet.

Wat precies tijdens de kuur? En wat precies m.b.t. nakuur?
Medische problemen m.b.t. AAS behandelen wij in het boek wat Big Cat en ik aan het schrijven zijn.