Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
Vroeger kon je de opstartvolgorde van programmas veranderen.
in DOS kon dan met autoexec.bat en in de latere windows versies kon het ook.
ik heb het eens gezien, maar geen idee meer waar.
als ik zoek over de opstart volgorde op internet, krijg ik allemaal van die domme posts van mensen de de opstart volgorde in hun bios willen veranderen en niet eens weten hoe dat moet. zo dom ben ik niet, ik ben zo dom dat ik niet weet hoe ik het in XP kan doen.
als xp start, start hij eerst bullshit op zoals skype, msn en daarna pas mcafee of andere scrap.
dus waar moet ik zijn om overzicht te hebben van alle progs die worden opgestart en daar progs uit te zetten..
vorig jaar heb ik het nog gedaan, maar geen idee meer hoe ik er kwam
wie helpt little old me
---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------
in systeem info kan je het vinden.. maar kan het daar niet veranderen..
wie?
in DOS kon dan met autoexec.bat en in de latere windows versies kon het ook.
ik heb het eens gezien, maar geen idee meer waar.
als ik zoek over de opstart volgorde op internet, krijg ik allemaal van die domme posts van mensen de de opstart volgorde in hun bios willen veranderen en niet eens weten hoe dat moet. zo dom ben ik niet, ik ben zo dom dat ik niet weet hoe ik het in XP kan doen.
als xp start, start hij eerst bullshit op zoals skype, msn en daarna pas mcafee of andere scrap.
dus waar moet ik zijn om overzicht te hebben van alle progs die worden opgestart en daar progs uit te zetten..
vorig jaar heb ik het nog gedaan, maar geen idee meer hoe ik er kwam
wie helpt little old me

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------
in systeem info kan je het vinden.. maar kan het daar niet veranderen..
wie?