MuscleMeat

Opzoek naar een fatburner???

duur voor was het is koop gewoon caffeine pillen en bcaa!

animal cuts fzo ^^

fatburners......tja het zal gerust wel iets helpen maar verwacht geen wonderen gewoon zwaar cutten en veel cardio is the word

fatburners......tja het zal gerust wel iets helpen maar verwacht geen wonderen gewoon zwaar cutten en veel cardio is the word

Voor mij wordt het de eerste keer dat ik een fatburner gebruik.
Ik ben zelf zonder hulpmiddelen van 26% naar 9% gegaan in iets meer als een half jaar tijd met veel cardio en goede voeding. Ik voelde me toen echter constant nogal slap.
Het is grotendeels de bedoeling om het energietekort, dat gecreëert wordt door onder onderhoud te eten, op te vangen en zo men krachttraining zo intensief mogelijk te houden.
De hongeronderdrukkende effecten zijn natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.
Dit is althans de bedoeling in theorie, we zullen wel zien wat het geeft in de praktijk :)
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk voor Lipo6 gaan. Ervaringen / tips / raad is altijd welkom :)

Ik ben zelf zonder hulpmiddelen van 26% naar 9% gegaan in iets meer als een half jaar tijd met veel cardio en goede voeding.

Offtopic: Deed je toen ook aan refeeddagen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zelf zonder hulpmiddelen van 26% naar 9% gegaan in iets meer als een half jaar tijd met veel cardio en goede voeding. Ik voelde me toen echter constant nogal slap.
Het is grotendeels de bedoeling om het energietekort, dat gecreëert wordt door onder onderhoud te eten, op te vangen en zo men krachttraining zo intensief mogelijk te houden.
De hongeronderdrukkende effecten zijn natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.
Dit is althans de bedoeling in theorie, we zullen wel zien wat het geeft in de praktijk :)
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk voor Lipo6 gaan. Ervaringen / tips / raad is altijd welkom :)

ben nu zelf met lipo 6 bezig

mijn ervaring dat je echt even aan dat gevoel moet wennen.

wat ik wel heel erg merk is dat ik totaal geen trek meer heb. ook tijdens het trainen heb ik veel energie.

na het trainen voel ik totaal geen honger. zelfs als ik maar 1400 kcal op heb.

tsja de overige 400 kcal gaan er met moeite in!

verder heb ik al mn maten opgenomen vooraf en maandag ga ik me weer opmeten.

PS geen fatburner gebruiken als je je voeding niet op orde hebt en ook niet als je geen cardio doet!

• Topic Starter Topic Starter
Yep, eerst low carb met een 3daagse refeed.
Later naar 9% gegaan met keto en een 7daagse refeed.

@ Amateur21: klinkt goed, ben benieuwd :)

het hangt ook af of je gevoelig bent voor dat spul.

naast lipo6 drink ik ook best vaak groene thee op werk

ben nu zelf met lipo 6 bezig

mijn ervaring dat je echt even aan dat gevoel moet wennen.

wat ik wel heel erg merk is dat ik totaal geen trek meer heb. ook tijdens het trainen heb ik veel energie.

na het trainen voel ik totaal geen honger. zelfs als ik maar 1400 kcal op heb.

tsja de overige 400 kcal gaan er met moeite in!

verder heb ik al mn maten opgenomen vooraf en maandag ga ik me weer opmeten.

PS geen fatburner gebruiken als je je voeding niet op orde hebt en ook niet als je geen cardio doet!

+1 Beetje apart gevoel idd, kom je terug van trainen wil je ma je bord flink volgooien met eten, en dan heb je zoiets van wtf ik heb geen honger haha.

Hmm intressant.
Ik was van plan uiteindelijk terug volledig met keto te cutten omdat ik zo geen last heb van dat constante hongergevoel.
Als je nu zegt dat Lipo6 dat hongergevoel even goed kan stillen kan ik mss gewoon met low-carb en een 3daagse refeed cutten.
Spierverlies gaat zo veel minder een issue zijn, althans dat heb ik toch ervaren...
Ben echt benieuwd nu :)

Terug
Naar boven