XXL Nutrition

Opzwepende hardcore!

BBwannabe

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zoek nog een paar nieuwe opzwepende hardcore nummers, voor de training. Ik kan echt niet trainen op radio muziek :D

Ik lekkere opzwepende nummers als:
- The stunned guys - slow me down
- scott brown - joints to rock
- Endymion - payback
- dione - pain till i die.
- menace II society - fear of others.
- neopyhte - alles kapot (niet echt opzwepend maar wel leuk :D)

Zijn hier nog meer hardcore liefhebbers?

ja de laatste cd van DHT - virus 9 ... vind ik goed staan veel opzwepende nummers op :)

thunderdome essential collection is altijd goed

@ f*cking ecto klopt soulseek is zeker een goeie. Mijn broertje heeft m vandaag gedownload via www.download.com. Je kunt daar echt alles krijgen. Super!!!
Trouwens vandaag de nieuwe MOH gehoord ook wel een lekker cd-tje

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat soulseek dood was?

dj akira - trancetrutje :D is meer voor een stevige cardio training ....
delta 9 is ook wel lekker.
en neophyte - braincracking vind ik ook wel ok.

Vindt de ouwe hardcore (95-98) nog steeds goed...huidige darkcore etc is ook wel ok. Vroeger echt n gabbertje geweest...aussie,kale kop (het stereotype 'gabber'). Nu nog steeds liefhebber maar dat zal ook zo blijven...de gastjes die vroeger parties afliepen met n aus en kale pillenkop en die tegenwoordig alleen nog maar totaal andere muziek luisteren of roepen dat ze zonder dope niet van de muziek kunnen genieten zijn imo nooit hardcore geweest.

ik heb ook altijd wel iets van hardcore opstaan, tja tis gewoon mijn mp3 lijst, zit zo´n beetje alles in. zijn meer dan 3000 nummers
van terror, de hele mastes en thunderdome collectie, tot darkcore en terug via techno.

Dboll zei:
Vindt de ouwe hardcore (95-98) nog steeds goed...huidige darkcore etc is ook wel ok. Vroeger echt n gabbertje geweest...aussie,kale kop (het stereotype 'gabber'). Nu nog steeds liefhebber maar dat zal ook zo blijven...de gastjes die vroeger parties afliepen met n aus en kale pillenkop en die tegenwoordig alleen nog maar totaal andere muziek luisteren of roepen dat ze zonder dope niet van de muziek kunnen genieten zijn imo nooit hardcore geweest.

:thumbs: voor de hele post!

Ja ligt eraan he, vind je melodien meer opzwepender of meer de vage hardere geluiden?

Element Abuse - Ask about our piano breakdown

Ik vindt de duistere geluiden altijd het mooist, dat in combo met lekkere zware bassdrum. T hoeft voor mij geen 200 bpm te zijn. Shadowlands terrorists bv maakten altijd hardcore tussen 150 - 185 bpm maar wel met lekkere geluiden. Echte terror zuigt vindt ik, dat heeft niks met muziek te maken, das een serie bassdrums en dan liefst op 220 bpm.

yaaah, hardcore!!! Ik ben en blijf altijd liefhebber. krijg die beat nooit meer uit me kop :D

koop ( download ) rotello vs frazzbass - xtreme.core
dat zweept wel

Terug
Naar boven