XXL Nutrition

Oral kickstart verlengen?

Bjr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Beste,

Ben bezig met een test kuur en gebruik winstrol als kickstart. Oorspronkelijk was het idee om 4 weken kickstart te doen. Nu heb ik nog genoeg om dit eventueel door te trekken naar 6 weken. Wat zijn precies de voordelen en nadelen hiervan. Alvast bedankt;)

Beste, Ben bezig met een test kuur en gebruik winstrol als kickstart. Oorspronkelijk was het idee om 4 weken kickstart te doen. Nu heb ik nog genoeg om dit eventueel door te trekken naar 6 weken. Wat zijn precies de voordelen en nadelen hiervan. Alvast bedankt;)
Door blijven slikken tot 6 weken is geen probleem.

• Topic Starter Topic Starter
Door blijven slikken tot 6 weken is geen probleem.

Aan te raden?? Ik heb zo gevoel dat als ik 6 weken orals neem dat ik eenmaal na die 6 weken de rek er een beetje uit is.. Krijg je geen terugval als je eenmaal gestopt bent met orals?

Iets met levertoxisch

Gebruik je ook hcg?

Ontopic: gewoon 6 weken doen joh

Als je 6 weken doet weet je iig zo goed als zeker dat je een terugval gaat ervaren als de Winny eruit gaat. Een kickstart is om de periode te overbruggen waarin de Test zich opbouwt ofwel de 1e 3 a 4 weken. Na die weken werkt de Test op volle toeren. Laat je je winny doorlopen heb je dus Test op volle toeren en Winny. Na die 2 weken samenwerking pleur jij je Winny eruit en verlies je 210/350 mg aan gear, hangt er van af hoeveel je pakt per dag. En voila, een terugval.

Ik doe zelf altijd standaard 6 weken oral en ik heb nooit een terugval ervaren. Alleen een halve kg verlies na 6 weken dianabol, maar dat is vocht. Verder geen krachtverlies of iets dergelijks. Maar dat zal ongetwijfeld persoonlijk zijn en de hoogte van de dosis test of andere compounds zal er ook wel mee te maken hebben.

Iets met bullshit wat je zegt.. Je kan makkelijk tot 8 week doorslikken als je normale hoeveelheden gebruikt, goed is wel wat schadelijker dan 4 week en herstel duurt wat langer maar is mogelijk hoor. Je gaat niet zo snel dood :D

Ik heb serieus nog nooit een zinnige opmerking van jou gelezen, en dan nog bietsen om karma ook

Ik heb serieus nog nooit een zinnige opmerking van jou gelezen, en dan nog bietsen om karma ook

Kan je uitleggen waarom het onzinnig is als ik zeg dat je 8 week orals kan doen? Ben nu wel nieuwsgierig. Heb het namelijk al een keer gedaan en herstelde gewoon prima erna :)

ik heb serieus nog nooit een zinnige opmerking van jou gelezen, en dan nog bietsen om karma ook

+1

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Kan je uitleggen waarom het onzinnig is als ik zeg dat je 8 week orals kan doen? Ben nu wel nieuwsgierig. Heb het namelijk al een keer gedaan en herstelde gewoon prima erna :)

Omdat dit niet voor iedereen geldt. Je geeft onveilig advies als je stelt dat 8 weken orals prima te doen is en je geeft hiermee indirect de boodschap dat orals klakkeloos gebruikt kunnen worden.
Ik heb zelf ook de ervaring dat ik orals vrij lang kan nemen zonder dat mijn leverwaarden verhogen, maar er zijn ook veel mensen die na 4 weken al vrij hoge waarden hebben.

6 weken kan nog wel, maar is in sommige gevallen zelfs te lang.

Dit ^

Op us boards slikken ze het hele jaar door een stack van orals, als je niet verder dan 8 weken gaat komt het allemaal wel goed hoor.

Wel van de alcohol afblijven.

Daar slikken zo ook bij elk laf kuurtje een AI

Op us boards slikken ze het hele jaar door een stack van orals, als je niet verder dan 8 weken gaat komt het allemaal wel goed hoor.

Wel van de alcohol afblijven.

Ligt er maar net aan welk forum je kijkt. Ik zit op een aantal waar dit zeker niet het geval is.
Maar je hebt ook boards zoals gh15 waar ze geen reet om gezondheid geven

Vind de studie niet meer, maar

Aangetoond dat langer als 8weken+ winstrol zeer slecht zou zijn voor de bijnierschors..

Kan geen zekerheid hierbij bieden omdat ik het onderzoek niet terug vind..

Ik geloof dat proefpersoon toen op 70mg/dag zat

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de reacties jongens. Ik heb besloten om toch 4 weken orals te doen. Ga nu net me 4e week in. Is het misschien mogelijk om week 8-12 evt nog winstrol te doen of word dat te schadelijk voor me lever. Alvast bedankt.

No man moet je niet doen daar naai je jezelf mee

Terug
Naar boven