MuscleMeat

Oral Turanabol stoppen of doorgaan ?

Pako

Novice
Waardering
0
Hi there.

Gebruik nu sinds 10 dagen oral turanabol . Ik heb ze op internet via gekocht. Heb me laten adviseren 40mg per dag te nemen, dat doe ik dus ook. Echter merk ik tot nu toe nog helemaal niks. Wat kan ik verwachten? Ben zelf aan het twijfelen om te stoppen. Heb nl. al meerdere producten gehad van dit merk, en nog nooit echt goede resultaten gehad. Stoppen of doorgaan ?

Groetjes!

Wat wil je nou na 10 dagen man jezus...

• Topic Starter Topic Starter
In ieder geval van jullie een advies...

Is het normaal dat je na zo een korte tijd nog niks merkt ?
Is het wel betrouwbaar ?

40mg ga je gewoon weinig op merken

Heb je wel bijwerkingen zoals rug pomp, last van je maag en zweten ?

Troep,zoals gezegd ik ga daar ook niet op.........leverwaardes wel,die groeien

Hi there.

Gebruik nu sinds 10 dagen oral turinabol . Ik heb ze op Internet via gekocht. Heb me laten adviseren 40mg per dag te nemen, dat doe ik dus ook. Echter merk ik tot nu toe nog helemaal niks. Wat kan ik verwachten? Ben zelf aan het twijfelen om te stoppen. Heb nl. al meerdere producten gehad van dit merk, en nog nooit echt goede resultaten gehad. Stoppen of doorgaan ?

Groetjes!

Man man,wat moet je toch met die troep.De enigste anabol die toen der tijd abrupt van de markt is gehaald vanwege de vele bijwerkingen zowel op de persoon zelf als op het nageslacht.Er waren hier in de jaren 90 verschillende documentaires op tv.Uiteindelijk hebben de oud oostduitse sporters toch hun gelijk gehaald.Je hebt je hier kennelijk niet in verdiept.Jaja,ik weet het.Er circuleert een heel leuk positief verhaaltje over dit product over de boarts.Lijkt me nogal logische als je dit spul wilt verkopen.
Dit product zul je alleen maar vinden bij de ug labs,aangezien je daar later geen schadeclaim kan neerleggen.

ik zou toch wel nog ff geduld hebben , 10 dagen voor een milde tab zoals OT is nog veel te vroeg imo, en 40mg per dag is ook wel erg laag , ikzelf zou die op 60 houden om mee te beginnen , en je calorie inname verhogen kan ook wel helpen ;)

Oke, dat is al betere info.
Ik merk zogezegd echt helemaal niks. Niet met trainen en niet gewoon. Ik heb trouwens wel veel info opgezocht over dit product, daarom ben ik het ook gaan gebruiken. Stoppen of doorgaan ?

Man man,wat moet je toch met die troep.De enigste anabol die toen der tijd abrupt van de markt is gehaald vanwege de vele bijwerkingen zowel op de persoon zelf als op het nageslacht.Er waren hier in de jaren 90 verschillende documentaires op tv.Uiteindelijk hebben de oud oostduitse sporters toch hun gelijk gehaald.Je hebt je hier kennelijk niet in verdiept.Jaja,ik weet het.Er circuleert een heel leuk positief verhaaltje over dit product over de boarts.Lijkt me nogal logische als je dit spul wilt verkopen.
Dit product zul je alleen maar vinden bij de ug labs,aangezien je daar later geen schadeclaim kan neerleggen.

Veel producten worden alleen nog maar gemaakt door UGlabs. En ook meerdere steroiden zijn abrupt van de markt genomen, dus wat is precies je punt ? Kun je je advies misschien iets beter ondebrouwen ?

doorgaan met 60mg ed en nog minstens 1 week geduld (minstens)

maarverwacht er ook niet teveel van t'zijn geen Dbols of iets gelijkaardigs he ;)
paar kg moet wel lukken als je dieet goed is , good luck

Terug
Naar boven