MuscleMeat

Oral turinabol + ????????????????

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Waarmee zou ik OT stacken, zou dit bijvoorbeeld met primo kunnen? Zoja hoe lang zou ik kuren? Is een kuurtje van 40mg/dag OT + 400 primo/week volstaan?
Of kan ik het beter met iets anders stacken om redelijke maar toch stevige gains te behalen?
Alvast bedankt

Hi bro,

Turinabol is bijna 100% anabool en weinig androgeen...de meesten stacken een anabool met een androgeen om zo een goede cycle samen te stellen. Als je primo en Turinabol stackt heb je 2 bijna volledige anabole middelen..op zich niets mis mee, maar ligt natuurlijk aan je doelstelling..

grt. Rico

hey rico,

zou ik daaruit mogen opmaken dat tbol/tren een hele mooi stack zou zijn?

Hi bro,

Ik denk het wel..tren is vnl androgeen en tbol vnl. anabool..denk dat je een mooie combinatie hebt op die manier...

grt. Rico

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding

ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....

philippe_no zei:
Wat denk jij dan dat een goede combo is om een kilootje of 4à5 te winnen maar toch droge harde massa?
Mijn stats:
*geen kuurverleden
* 1m83, 78kg, 4 jaar trainen, aangepaste voeding

ps: volgens electronische vetpercentagemeter heb ik maar 7.8% maar weet dat dit niet klopt. Ik heb precies een klein mini vetlaagje over heel mijn lijf hangen en hoop dit op deze manier ook helemaal weg te krijgen....

uitgaande dat je voeding oke is zou ik dan gaan voor een winstrol only kuur voor zes weken, aangevuld met extra cardio :)

Denk je dat ik met de winstrol alleen van dat mini vetlaagje afgeraak?

nee, van AAS op zich wordt je niet droger, wel van het aangepast voedingsschema en extra cardio wat je erbij doet. de aas fungeert dan als eiwitspaarder en je zal minder snel spiermassa verliezen. evt kan je er nog een vetburner bij nemen

nee maar je krijgt er wel een hardere look van of niet soms

Terug
Naar boven