Fitness Seller

orale

jotjen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
alsje nog maar 2 jaar traint is het toch nog niet nodig om een orale anabolica te nemen eh?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 15:24 ----------

alsje nog maar 2 jaar traint is het toch nog niet nodig om een orale anabolica te nemen eh?
want sommige mensen zeggen dat dat goe is om bij te komen blabla en jah ik weet wel over de nadelen. Maar wat zeggen jullie???

dat je zeker nog paar jaar te jong bent

• Topic Starter Topic Starter
jah idd maar vind dit ook wel hoor! maar ik ben nu toch wel al goed op weg zonder iets te enemen en dan zieje gasten zo binnenkomen en ineens zijn da een maand later zo vn die balonnen. bij wijze van spreken daar war ik nu al 2 jaar voor train halen die manne op 4 maand ===> jaloers :s

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 15:36 ----------

jah idd maar vind dit ook wel hoor! maar ik ben nu toch wel al goed op weg zonder iets te enemen en dan zieje gasten zo binnenkomen en ineens zijn da een maand later zo vn die balonnen. bij wijze van spreken daar war ik nu al 2 jaar voor train halen die manne op 4 maand ===> jaloers :s
op nog geen 4 maand sorry :p

Precies,
als jij je voeding en training goed op 100% houdt, dan heb je dat allemaal niet nodig.
en tentijde dat je op die leeftijd zit dat je er aan kan beginnen weeg je al 100kg naturel ;)
succes man

Gewoon goed eten man wacht nog even

Je geeft zelf al aan dat je het niet wilt en niet nodig vindt. Dat lijkt me al genoeg om het niet te doen.

Terug
Naar boven