XXL Nutrition

Oranje shirt kopen, maar shady webwinkel

Mjita

Advanced Bodybuilder
Waardering
176
Wil graag dit sneijder shirt kopen van deze webwinkel, maar ik kan geen contactgevens of telefoonnummer vinden.

Edit, foute link dit moet de goede zijn:
[Link niet meer beschikbaar]

Mogelijke scam?

als iedereeen zo denkt als washandje is die scammer heel snel rijk.

• Topic Starter Topic Starter
Was de verkeerde link want had 2 tabbladen openstaan, sorry gab
Goeie link staat er, is er een manier om te chekken of het legit is?

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

als iedereeen zo denkt als washandje is die scammer heel snel rijk.
Dat is het gevaar ook, ben al 2x voor 10 en 15€ opgelicht omdat je er makkelijk vanuit gaat dat iemand bij zon laag bedrag niet scamt

Dat is in ieder geval geen echt shirt.

Het zou ook goed kunnen dat dat shirt ook maar 10 euro is, het is namelijk een oerlelijke replica. Toch zou ik dan liever het gewoon in een echte winkel kopen of bij een meer betrouwbare onlineshop

Dat is in ieder geval geen echt shirt.
Ben ik me goed bewust van ja, maar het gaat mij er meer om dat er betaald wordt...en dan geen goederen geleverd;)

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Het zou ook goed kunnen dat dat shirt ook maar 10 euro is, het is namelijk een oerlelijke replica. Toch zou ik dan liever het gewoon in een echte winkel kopen of bij een meer betrouwbare onlineshop
Stond een foute link, heb het inmiddels aangepast
Shirtje kost 35 euries

; zei:
Adres:
SoccerJersey.nl
Soccerjersey.nl

Telefoon:
Op aanvraag

En KvK handelsregister heeft er ook nog nooit van gehoord. Klinkt niet goed dus. Desalniettemin ben je wel beschermd als je met Paypal betaald, maar daar moet je eerst ook maar het fijne van lezen.

Geen kvk nummer zo te zien zal wel iets illegaals zijn maar dat wil niet perse zeggen dat het niet aankomt.

Waarschijnlijk de internetshop van de topic opener zelf. Als ik kijk naar de bezoekersaantallen ligt dit onder de 10 per dag en de website is volgens mij pas net in de lucht.

Succes met de webwinkel.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je een shirt van sneijder willen ???

En KvK handelsregister heeft er ook nog nooit van gehoord. Klinkt niet goed dus. Desalniettemin ben je wel beschermd als je met Paypal betaald, maar daar moet je eerst ook maar het fijne van lezen.
Thanks, klinkt niet betrouwbaar nee
Zal dan toch wel eventjes de stad in moeten duiken dan
Geen kvk nummer zo te zien zal wel iets illegaals zijn maar dat wil niet perse zeggen dat het niet aankomt.

Waarschijnlijk de internetshop van de topic opener zelf. Als ik kijk naar de bezoekersaantallen ligt dit onder de 10 per dag en de website is volgens mij pas net in de lucht.

Succes met de webwinkel.
LOL
Ja man, hele goede marketingstrategie door je eigen webshop dan de grond in te boren :thumbup:

Zelfde tactiek die nike heeft gebruikt om zo groot te worden
Waarom zou je een shirt van sneijder willen ???
Hmm, geen idee eigenlijk???
Zal denk ik vast iets te maken hebben met de 4 doelpunten en nog eens 3 assist die hij dit wk voor bij elkaar gespeeld heeft

Thanks, klinkt niet betrouwbaar nee
Zal dan toch wel eventjes de stad in moeten duiken dan

LOL
Ja man, hele goede marketingstrategie door je eigen webshop dan de grond in te boren :thumbup:

Zelfde tactiek die nike heeft gebruikt om zo groot te worden

Hmm, geen idee eigenlijk???
Zal denk ik vast iets te maken hebben met de 4 doelpunten en nog eens 3 assist die hij dit wk voor bij elkaar gespeeld heeft

Ach ja.. ik ben altijd trots op prestaties die ik zelf bereik en niet op de prestaties van iemand anders ver weg die geen weet heeft van je bestaan...

Zal wel aan mij liggen.

fake...

je kan v persie shirt halen met nummer 7...jammer dat hij 9 heeft en kuijt met 7 speelt

Terug
Naar boven