Fitness Seller

Organon deca vervaldatum

PolskaPower

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m88
Massa
98kg
Hoi ik heb deca gekregen gratis van kameraad.hij wou die weg gooien omdat die is vervalen en hij denk dat die fake is. Ik denk dat die legit is maar mijn vraag is of die nog na 5 jaar nog bruikbaar is of beter niet riskeren? Heeft iemand ervaring met vervalen gear?

DSC_0012.JPG

Lol vijf jaar over de datum hormonen in spuiten om 4 tientjes te besparen...

Ben het eens dat het de moeite niet waard is om dit nog te gebruiken maar stel je hebt het per ongeluk geïnjecteerd hoef je je geen zorgen te maken. Het effect zal minder zijn maar daar heb je het ook mee gehad

• Topic Starter Topic Starter
Lol vijf jaar over de datum hormonen in spuiten om 4 tientjes te besparen...
Das nie da k will bespare.k vind da zonde om weg te gooien als die nog bruikbaar zijn,daarom da k vraag. K fitness all 13de jaar maar k kuur nog geen 2jaar en van teorii weet k redelijk wa maar voor praktische vragen ben k hier.k heb mij hier ingeschreven om iets bij leren want nobody is perfect.ik praat graag met mensen die levens ervaringen hebben.vrage kost nix maar kan veel opleveren,als iemand fatsoenlijk antwoord... Peace

Das nie da k will bespare.k vind da zonde om weg te gooien als die nog bruikbaar zijn,daarom da k vraag. K fitness all 13de jaar maar k kuur nog geen 2jaar en van teorii weet k redelijk wa maar voor praktische vragen ben k hier.k heb mij hier ingeschreven om iets bij leren want nobody is perfect.ik praat graag met mensen die levens ervaringen hebben.vrage kost nix maar kan veel opleveren,als iemand fatsoenlijk antwoord... Peace
Of het nog te gebruiken is durf ik niet te zeggen, je weet alleen niet hoe het al die jaren is opgeslagen ed.. Dus persoonlijk lijkt het me nogal een risico ;)

Je bent echt een mong**l als je dit gaat injecteren. Maar goed, laat ff weten of je been geamputeerd moet worden binnenkort. Dan kan ik nog een keer lachen.

Dat is*, dat ik wil* besparen* Ik vind* dat ik vraag* Ik fitness* al 13jaar* ik kuur* van theorie* weet ik* wat* ben ik hier* Ik heb* iets bij te leren* Vragen* niks*

Ik vind het normaal niet erg als mensen af en toe zeggen 'kheb ervaring' in plaats van 'ik heb ervaring'. Maar wat hier allemaal getypt word geeft me gewoon aids aan mijn ogen.

Laatst bewerkt:
Dat is*, dat ik wil* besparen* Ik vind* dat ik vraag* Ik fitness* al 13jaar* ik kuur* van theorie* weet ik* wat* ben ik hier* Ik heb* iets bij te leren* Vragen* niks*

Ik vind het normaal niet erg als mensen af en toe zeggen 'kheb ervaring' in plaats van 'ik heb ervaring'. Maar wat hier allemaal getypt word geeft me gewoon aids aan me ogen.
Mijn ogen ;) sorry Ratko (k)

Gear is gerust nog goed... aas vervallen niet vlug werking word enkel na jaren wat minder... goodluck

Je bent echt een mong**l als je dit gaat injecteren. Maar goed, laat ff weten of je been geamputeerd moet worden binnenkort. Dan kan ik nog een keer lachen.
Gy moet niet drek beginnen mensen uitkakken maatje en zoviezo niet uitlachen als iemand een vraag stelt.gy mag uw mening hebben maar blijv op niveau...

Ik vind het normaal niet erg als mensen af en toe zeggen 'kheb ervaring' in plaats van 'ik heb ervaring'. Maar wat hier allemaal getypt word geeft me gewoon aids aan mijn ogen.
Sorry voor mijn geschrift bro,hier in Be typen wij zo ;-) en plus ik ben een Pool dus ik maak well foutjes hier en daar.ik draag zelf brillen en ik will zeker geen aids voor uw ogen bezorgen;-)

Sorry voor mijn geschrift bro,hier in Be typen wij zo ;-) en plus ik ben een Pool dus ik maak well foutjes hier en daar.ik draag zelf brillen en ik will zeker geen aids voor uw ogen bezorgen;-)
Het is nog niet zo erg. Schade aan me ogen valt mee. Komt wel goed denk ik.

Gear is gerust nog goed... aas vervallen niet vlug werking word enkel na jaren wat minder... goodluck
Ik heb gehoord dat steroids niet zo rap slecht worden zeker als zij goed bewaard zijn.daarom dat ik vraag of iemand ervaring mee heeft.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gehoord dat steroids niet zo rap slecht worden zeker als zij goed bewaard zijn.daarom dat ik vraag of iemand ervaring mee heeft.
Op zich kan de stof nog prima zijn, alleen bedenk wel dat het kan dat het verkeerd gelegen heeft met opslag bijvoorbeeld. Dat betekend rubber in de oplossing. Verder weet je nooit wat voor olie is gebruikt en wat eventuele temperatuurswisselingen met de olie doen/gedaan hebben.

Al dat bla bla bla over vervallen gear... heb al aas gezet van 5j overdatum oude batches gg oude batches ep... deca durabolin nogin de spuit voorgemaakt van dokter 50mg per injectie.. na 4j was er nix mis mee.. kortom try je gaat er niet dood van.. hoogstens wat pijnlijke injection spots

Terug
Naar boven