MuscleMeat

Oscars 2009

Youryiie

Cool Novice
Waardering
0
Vannacht zijn de Academy Awards, ofwel Oscars, van 2009 uitgereikt.

Slumdog Millionaire is natuurlijk de grote winnaar met 8 Oscars en de grote verliezer is toch wel The Curious Case of Benjamin Button. Deze had 13 nominaties en heeft maar 3 Oscars gewonnen, wat overigens nog steeds een hele prestatie is. Verder heeft Sean Penn de oscar voor beste mannelijke hoofdrol gewonnen voor de film Milk, waar hij een homorechtenactivist speelt en Kate Winslet won de oscar voor beste vrouwelijke hoofdrol. De meest spraakmakende categorie was denk ik toch wel de beste mannelijke bijrol, omdat de acteur die deze oscar heeft gewonnen, Heath Ledger, na de opnames van The Dark Knight is overleden.

Hier is de lijst met alle winnaars en genomineerden

http://www.imdb.com/Sections/Awards/Academy_Awards_USA/2009

Op dit topic kunnen jullie discussiëren over de Oscars van 2009. Wie had jij graag gewild dat had gewonnen en wie had niet mogen winnen?

Who gives a **** ?

Thnx!

Ik moet nog steeds Milk kijken, al tijden op mijn computer staan. Maar het lijkt me een beetje een saaie film hehe.

Heb deze live op internet gevolgd,,,zat dus met andere woorden tot zes uur s'ochtends voor de computer,,,,Vond hugh jackman (de host van deze oscars) wel zeer corny uit de hoek komen met dat gedans en gehuppel. Voor de rest vond ik slummdog millionaire overrated,,,,had belange niet zoveel mogen verdienen. Op het einde kon ik me ook niet goed plaatsen waarom sean penn het won van mickey rourcke,,,mickey was voor mij de winnaar,,,maar ja pech zekers

Slumdog Millionaire ben ik aan het kijken, maar tot nu toe (al 40min. ver) vind ik hem prachtig!

Heb Slumdog ook maar even binnengehaald. Echt een briljante film inderdaad!

Terug
Naar boven