AndroidHealthClinic

Outlook 2003->2007

Mighty

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Bestand-->Importeren/Exporteren--> Naar een bestand exporteren--> Bestand met persoonlijke mappen (.pst) *Volgende...

Daarna weer importeren natuurlijk :)

Hmmm, had toch op de bewerkknop gedrukt

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt aan het einde bij het exporteren een map aanwijzen waar het bestand moet komen te staan. Sla hem bijv. op, op het bureaublad, is niet zo moeilijk zoeken.

Bij de 2007 versie werkt het ook, compatible met 2003.

Dat heb ik gedaan, maar ik kan hem evengoed niet vinden. Zal waarschijnlijk door het bestandstype komen???

Je moet als je het bestand wilt exporteren op "bladeren" drukken. Je kunt dan zelf kiezen waar je het bestand neer zet. Nu staat het in C:\Users\Gebruiker\Desktop\backup.pst (dit is wel in vista bij mij).

Je moet als je het bestand wilt exporteren op "bladeren" drukken. Je kunt dan zelf kiezen waar je het bestand neer zet. Nu staat het in C:\Users\Gebruiker\Desktop\backup.pst (dit is wel in vista bij mij).

Ja, heb hem bij mijn documenten gezet, maar zal hem later nog wel op bureaublad zetten. Even kijken of dat beter gaat.
Thanx iig!

Wat ik zelf wel altijd doe, is de echt belangrijke mails doorsturen naar een ander mailadres. Gmail, hotmail, yahoo oid. Dubbel genaaid houdt beter.

Terug
Naar boven