Fitness Seller

Outlook en gratis emailadressen

Purple

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Nu wil ik dus een nieuw live.nl emailadres toevoegen aan mijn outlook om daarvan de mail te kunnen ontvangen.

Maar nu blijkt dus dat dat niet meer mogelijk is met een gratis emailadres. Daarbij wil ik ms outlook blijven gebruiken met dat emailadres en niet anders.

Kan dat op 1 of andere manier omzeild worden behalve dan om te betalen ook al is het maar 20 euro per maand.

Of heb ik dan gewoon pech.

laat je mails op live.nl forwarden naar een maildienst met poptoegang (zoals gmail) en lees die binnen op outlook :)

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet ik nog een account aanmaken ergens anders... Dat wil ik niet.

Helaas is hotmail op dat gebied een betaalde dienst geworden. Dit is niet meer te omzeilen .. Bill verdient nog niet genoeg aan zijn Windows pakketjes en daarom is deze dienst nu betaald ..

Om het plat te zeggen. op dit gebied heb je gewoon pech .. :( een aantal van mijn klanten zitten hier ook mee ..

1. Open Outlook Express en klik in het menu Extra op Accounts.
2. Klik op Toevoegen en klik op E-mail.
3. Typ uw naam en klik op Volgende.
4. Typ uw e-mailadres van Windows Live Mail en klik op Volgende.
5. Klik in het vak Het servertype voor inkomende e-mail is een op HTTP.
6. Klik in het vak Mijn HTTP-serviceprovider is op Hotmail en klik op Volgende.
7. Typ de accountnaam en het wachtwoord voor uw Windows Live Mail-account. Om uw privacy te beschermen, is het raadzaam het selectievakje Wachtwoord onthouden alleen in te schakelen als u de enige persoon bent die toegang heeft tot het programma.
8. Klik op Volgende en klik op op Voltooien. Als u wordt gevraagd of u de Windows Live Mail-mappen wilt downloaden, klikt u op Ja.

als dit niet lukt ga je wel moeten betalen of een ander openen

ik heb dat ook zo gedaan roxxe, maar werd dus niet meer ondersteund.

Helaas pindakaas dus met mijn live.nl accountje

ik stuur je wel een gmail invite als je me je msn doorpm't ;)

Purple wil alleen geen extra email account ;)

Nee want dat wil ik juist niet. Wil geen gmail account of ander account.

Ging mij er alleen om dat ik dit live.nl email wil toegen. Heb namelijk wel een oud hotmail adres wat nog wel aan outlook gekoppeld is en ik wilde gewoon die live ook toevoegen.

Toch nog bedankt in ieder geval.

Terug
Naar boven