ATM
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben maandag mijn OV verloren + studentenkaart.
En natuurlijk werd er toen wel om mijn kaartje gevraagd in de trein (ze deden gelukkig niet moeilijk, keken wel boos
).
Toen ik thuis kwam (uur of 1 in de middag) had ik meteen een mail van mijn universiteit dat mijn OV gevonden was. Heel erg blij uiteraard, tel. van vinder stond in de mail.
Dus ik bellen. Maar ben nu twee dagen verder, heb 4 voicemails ingesproken en daarnaast nog 8 keer gebelt. Maar heb nog steeds geen enkele reactie
Het lijkt wel of de vinder van mijn OV van de aardbodem is verdwenen.
Ik twijfel nu of ik een nieuwe moet aanvragen, of gewoon nog ff moet wachten. Want de treinkaartjes zijn erg duur, maar het aanvragen van een nieuwe OV ook.
Heeft iemand hier ervaring mee, of tips voor me (Of heb je een OV gevonden en heb je je mobiel al twee dagen uit
) laat het even weten!
En natuurlijk werd er toen wel om mijn kaartje gevraagd in de trein (ze deden gelukkig niet moeilijk, keken wel boos
).Toen ik thuis kwam (uur of 1 in de middag) had ik meteen een mail van mijn universiteit dat mijn OV gevonden was. Heel erg blij uiteraard, tel. van vinder stond in de mail.
Dus ik bellen. Maar ben nu twee dagen verder, heb 4 voicemails ingesproken en daarnaast nog 8 keer gebelt. Maar heb nog steeds geen enkele reactie
Het lijkt wel of de vinder van mijn OV van de aardbodem is verdwenen. Ik twijfel nu of ik een nieuwe moet aanvragen, of gewoon nog ff moet wachten. Want de treinkaartjes zijn erg duur, maar het aanvragen van een nieuwe OV ook.
Heeft iemand hier ervaring mee, of tips voor me (Of heb je een OV gevonden en heb je je mobiel al twee dagen uit
) laat het even weten!

.