MuscleMeat

OV kwijt!

ATM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Ik ben maandag mijn OV verloren + studentenkaart.
En natuurlijk werd er toen wel om mijn kaartje gevraagd in de trein (ze deden gelukkig niet moeilijk, keken wel boos:D).

Toen ik thuis kwam (uur of 1 in de middag) had ik meteen een mail van mijn universiteit dat mijn OV gevonden was. Heel erg blij uiteraard, tel. van vinder stond in de mail.

Dus ik bellen. Maar ben nu twee dagen verder, heb 4 voicemails ingesproken en daarnaast nog 8 keer gebelt. Maar heb nog steeds geen enkele reactie:mad: Het lijkt wel of de vinder van mijn OV van de aardbodem is verdwenen.

Ik twijfel nu of ik een nieuwe moet aanvragen, of gewoon nog ff moet wachten. Want de treinkaartjes zijn erg duur, maar het aanvragen van een nieuwe OV ook.

Heeft iemand hier ervaring mee, of tips voor me (Of heb je een OV gevonden en heb je je mobiel al twee dagen uit:D) laat het even weten!

Je kan er toch achter komen wie je OV heeft gevonden en dan zoek je diegene op..?

Op hoeveel forums heb je dit in totaal gepost?

hallo ATM!

als je je OV terug wilt gaat je dat 150 euro kosten!
bel het volgende nummer: 0610295573 om een afspraak te maken om je ov terug te kopen.

groet de barmhartige samaritaan!

Ik ben maandag mijn OV verloren + studentenkaart.
En natuurlijk werd er toen wel om mijn kaartje gevraagd in de trein (ze deden gelukkig niet moeilijk, keken wel boos:D).

Toen ik thuis kwam (uur of 1 in de middag) had ik meteen een mail van mijn universiteit dat mijn OV gevonden was. Heel erg blij uiteraard, tel. van vinder stond in de mail.

Dus ik bellen. Maar ben nu twee dagen verder, heb 4 voicemails ingesproken en daarnaast nog 8 keer gebelt. Maar heb nog steeds geen enkele reactie:mad: Het lijkt wel of de vinder van mijn OV van de aardbodem is verdwenen.

Ik twijfel nu of ik een nieuwe moet aanvragen, of gewoon nog ff moet wachten. Want de treinkaartjes zijn erg duur, maar het aanvragen van een nieuwe OV ook.

lees jij je berichten wel goed?
je kan de ov kaart alleen ophalen!
bellen heeft geen nut. noob!!

welkom

• Topic Starter Topic Starter
lees jij je berichten wel goed?
je kan de ov kaart alleen ophalen!
bellen heeft geen nut. noob!!
Die persoon die ov gevonden heeft, had alleen gemeld dat ov gevonden was. Omdat mijn student kaart erin zat is er contact opgenomen met mijn school.
De persoon heeft niets opgestuurd, ook geen adres achtergelaten. Alleen maar een telefoon nummer gegeven.
Dus waar zou ik hem dan op moeten halen?

Die persoon die ov gevonden heeft, had alleen gemeld dat ov gevonden was. Omdat mijn student kaart erin zat is er contact opgenomen met mijn school.
De persoon heeft niets opgestuurd, ook geen adres achtergelaten. Alleen maar een telefoon nummer gegeven.
Dus waar zou ik hem dan op moeten halen?
er staat een adres op de ov kaart, waar je als vinder de ov heen moet sturen.
dat bedrijf zend de ov kaart weer naar je dichtbijzijnde postkantoor, en daar kun je met legitimatie bewijs je ov weer ophalen.

• Topic Starter Topic Starter
er staat een adres op de ov kaart, waar je als vinder de ov heen moet sturen.
dat bedrijf zend de ov kaart weer naar je dichtbijzijnde postkantoor, en daar kun je met legitimatie bewijs je ov weer ophalen.
Ok bedankt, dat wist ik niet. (dan krijg ik daar waarschijnlijk nog wel bericht van wanneer ik hem op kan halen)

Ben alleen bang dat de vinder het vergeten is. Want ze/hij liet dus een telefoonnummer achter, maar zet telefoon vervolgens twee dagen uit.

Ik denk dat het een vergeetachtige oma is die nooit haar mobiel gebuikt en zich ook niks meer herinnerd van een ov:(.

oei, de vinder heeft 'm al kwijtgespeeld en durft niet meer reageren.

krijg je trouwens geen geld ofzo, als je zo'n gevonden ov kaart terugstuurd?
(tis alweer zolang geleden voor mij)

Heb ik nu ook altijd, ik heb altijd zo'n goede ideeën maar op een of andere manier willen ze maar niet lukken.

Thanks dat je hem hebt verloren.

Is echt relaxed, iedere dag met de bus naar school, en dat ook nog eens gratis.

Ik vind het best wel grappig :D

Terug
Naar boven