Fitness Seller

Over aspireren

Ik zet net me spuit en met het aspireren zag ik ook miniscule belletjes maar kan denk ik geen kwaad zolang het maar niet in je bloedsomloop komt

kleine luchtbelletjes kunnen zeker geen kwaad , ik denk dat het anders is als daar echt zo een gigantische luchtbel is, dat er inzit dan moet die eruit, gewoon paar keer tegen tikken en een miniscuul beetje olie laten lopen uit de naald

hey
Als er bij het aspireren de "luchtbelltjes" komen dan zit je goed. Dit zijn eigenlijk geen luchtbelletjes maar dit is vacium, en kan verder ook geen kwaad
maar als er voor het injecteren al lucht in de spuit zit kan dit wel kwaad (in hoevere licht er aan waar je injecteerd en waar de luchtbelletjes uiteindelijk terecht komen)
MVG

Idd ... die belletjes komen door het vacuum! Kan geen kwaad ... En als er een kleine hoeveelheid in je spuit zou zitten, kan dit ook niet heel veel kwaad. Het word pas schadeelijk na enkele mililiters lucht!

als de zuiger weer terug trekt na het aspireren weet je dat je goed zit, kleine luchtbellen maakt niet uit zolang je maar geen halve ml lucht injecteerd.

als je in een ader zit merk je het snel genoeg want dan hoef je niet hard te trekken aan de zuiger en zal de cilinder zich snel vullen met bloed.

zorg voor je injecteerd dat je de spuit met de naald naar bovenhoud (zodat de lucht naar boven gaat) en druk een klein beetje vloeistof uit de naald.
Dan is zeker alle lucht verdwenen.

younggod zei:
als de zuiger weer terug trekt na het aspireren weet je dat je goed zit, kleine luchtbellen maakt niet uit zolang je maar geen halve ml lucht injecteerd.

als je in een ader zit merk je het snel genoeg want dan hoef je niet hard te trekken aan de zuiger en zal de cilinder zich snel vullen met bloed.

zorg voor je injecteerd dat je de spuit met de naald naar bovenhoud (zodat de lucht naar boven gaat) en druk een klein beetje vloeistof uit de naald.
Dan is zeker alle lucht verdwenen.

k trek m ook altijd wel een aardig stukkie terug , heerlijk dat gevoel waneer die weer in die spier glijd :D

vandaag ramde ik met me stomme kop gelijk mn opzuig naald in me hol :rolleyes: dus k dacht al he , dat voel k nooit, totdat dr geen eind aan kwam toen ik hem me reet uit wou halen :D

maar merkten er voor de rest weinig van :D k vond t wel lekker :roflol:

rtodeep zei:
k trek m ook altijd wel een aardig stukkie terug , heerlijk dat gevoel waneer die weer in die spier glijd :D

vandaag ramde ik met me stomme kop gelijk mn opzuig naald in me hol :rolleyes: dus k dacht al he , dat voel k nooit, totdat dr geen eind aan kwam toen ik hem me reet uit wou halen :D

maar merkten er voor de rest weinig van :D k vond t wel lekker :roflol:

hehe kan wel wa schelen idd .

Terug
Naar boven