Omdat ik niet meer in het oude metal topic mocht reageren omdat er al meer dan 175 dagen niemand meer in gepost (schande!) heeft moet ik het maar op deze manier wereldkundig maken.
De doom-goden van Cathedral, Electric Wizard, en het zweedse Grand Magus gaan door Europa touren, en doen maar liefst 4 podia in NL aan.
FEBRUARY 2006
THU 02 HOLLAND Eindhoven Efenaar
FRI 03 HOLLAND Haarlem Patronaat
SAT 04 HOLLAND Rotterdam Nighttown
SUN 05 HOLLAND Utrecht Helling
Nou is Cathedral live altijd een feest, was Electric Wizard vroeger ook goed te doen op het podium, al kan ik er met de vernieuwde line-up over zeggen, en naar Grand-Magus ben ik persoonlijk ook erg benieuwd. Op CD is het iig een van de vuigste stoner/hardrock bands die ik de laatste tijd gehoord heb.
Ik ben er iig in Rotterdam bij, en als het ff kan ook nog in Haarlem.
Nog meer gegadigden?
De doom-goden van Cathedral, Electric Wizard, en het zweedse Grand Magus gaan door Europa touren, en doen maar liefst 4 podia in NL aan.
FEBRUARY 2006
THU 02 HOLLAND Eindhoven Efenaar
FRI 03 HOLLAND Haarlem Patronaat
SAT 04 HOLLAND Rotterdam Nighttown
SUN 05 HOLLAND Utrecht Helling
Nou is Cathedral live altijd een feest, was Electric Wizard vroeger ook goed te doen op het podium, al kan ik er met de vernieuwde line-up over zeggen, en naar Grand-Magus ben ik persoonlijk ook erg benieuwd. Op CD is het iig een van de vuigste stoner/hardrock bands die ik de laatste tijd gehoord heb.
Ik ben er iig in Rotterdam bij, en als het ff kan ook nog in Haarlem.
Nog meer gegadigden?

.