AndroidHealthClinic

Over Sustanon gesproken

bigtony

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Mijn vriendin werkt als psychologe... En jawel, ze moest iemand testen met een testosteron-deficiëntie... Komt ze met grote ogen aanlopen: "Ik heb de bijsluiter van Sustanon zitten lezen op internet. Je kunt er zelfs een aanhoudende stijve van krijgen, en enorm geil van worden".

Ik heb maar niets gezegd dat ik vorig jaar op vakantie in Turkije een flinke voorraad Sust had aangeschaft, en dat ze zoveel bijsluiters had kunnen krijgen als ze maar wil. :D :D

Misschien kan je d`r nog wat aan haar kwijt voor `n mooi prijsje;)

lol..:D

dus ze is niet op de hoogte van je snoepgoed? :D

dus ze heeft niks in de gaten dat je vanaf die vakantie veel geiler geworden bent???

Als ze jou straks maar niet hoeft te testen op een testoteron deficiëntie:eek:

En nou maar hopen dat ze dit niet stiekem leest :D

pas maar op kerel....:D

Je begrijpt wel dat als ze de volgende keer testosteron-deficiëntie en Sustanon in Google typt, dat ze hier uitkomt heh :D

Altjd handig als ze een eigen onderzoekje wil doen.........:rolleyes:

Je begrijpt wel dat als ze de volgende keer testosteron-deficiëntie en Sustanon in Google typt, dat ze hier uitkomt heh :D

haha ja dat klopt!
oei.. hoelang zal ze het duren voordat ze het weet?
of je moet toevallig de internetkabel eruit trekken ;)
ik denk trouwens dat je het gewoon beter kan zeggen voordat ze er achter komt.. eerlijkheid duurt het langst :D

Tenzij hij zich ih dagelijkse leven ook als 'bigtony' laat aanspreken zal de schade nog wel meevallen :D

Ze weet niet dat je gebruikt???
Zou het geijk vertellen man, als ze het er niet mee eens is, kan ze gelijk dr spullen pakken!

heb dat ook horen zeggen , haha
met winstrol zou dit nog erger zijn
en ben je super geil:)

Dat is mazzel hebben.;)

Terug
Naar boven