Devid3d
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste Dbb-ers,
2 weken geleden had ik een post geplaatst over mijn kuur die niet goed aansloeg.
Even in het kort;
10 weken geleden was ik begonnen met:
-500 mg test-e
-250 mg deca
-40 mg d-bol
Eerste 4-5 weken 10-12 kg aangekomen (waarvan ik nu nog 6 van over heb maar dat zie je amper), enorm sterk en erg gemotiveerd om te trainen.
Vanaf me 7e week begon ik erg in te kakken en enorm veel te verliezen en dit werd alleen maar erger.
Omdat ik erg de indruk had dat m'n test-e en deca fake gear was wou ik gaan overstappen op iets anders van een ander merk.
De ene raadde het me af, de ander zij dat ik er gewoon 12 weken aan vast moest plakken (wat dus uit zou komen op een kuur van 20 weken)
Uiteindelijk heb ik besloten om over te stappen op Sust 500 mg only waar ik nu 1 week mee bezig ben.
Verder gebruik ik elke 5 dagen HCG en elke dag 1 tab Chlomid.
Heel misschien wil ik de laatste 4 weken winstrol erbij zetten (is dit ''verstandig''?)
Mijn vraag is nu;
- zal ik in deze weken nog uberhaubt wel wat gainen?
Ben namelijk aaaardig ingezakt vanaf week 7
- is mijn Chlomid / HCG gebruik correct?
Hoor het graag!!
Greetz
2 weken geleden had ik een post geplaatst over mijn kuur die niet goed aansloeg.
Even in het kort;
10 weken geleden was ik begonnen met:
-500 mg test-e
-250 mg deca
-40 mg d-bol
Eerste 4-5 weken 10-12 kg aangekomen (waarvan ik nu nog 6 van over heb maar dat zie je amper), enorm sterk en erg gemotiveerd om te trainen.
Vanaf me 7e week begon ik erg in te kakken en enorm veel te verliezen en dit werd alleen maar erger.
Omdat ik erg de indruk had dat m'n test-e en deca fake gear was wou ik gaan overstappen op iets anders van een ander merk.
De ene raadde het me af, de ander zij dat ik er gewoon 12 weken aan vast moest plakken (wat dus uit zou komen op een kuur van 20 weken)
Uiteindelijk heb ik besloten om over te stappen op Sust 500 mg only waar ik nu 1 week mee bezig ben.
Verder gebruik ik elke 5 dagen HCG en elke dag 1 tab Chlomid.
Heel misschien wil ik de laatste 4 weken winstrol erbij zetten (is dit ''verstandig''?)
Mijn vraag is nu;
- zal ik in deze weken nog uberhaubt wel wat gainen?
Ben namelijk aaaardig ingezakt vanaf week 7
- is mijn Chlomid / HCG gebruik correct?
Hoor het graag!!

Greetz