MuscleMeat

overstap

Devid3d

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Beste Dbb-ers,

momenteel zit ik in me 8ste week van me kuur:

week 1-4 40 mg dianabol
week 1-10 200 mg deca durabolin
week 1-10 500 mg Test-e
merk: Mutant Gear

De test-e slaat niet aan en er is mij geadviseerd om een overstap te doen.

persoonlijk zit ik te denken aan Sustanon of test cypionate voor 8 of 10 weken (wat dus uit zou komen op een totaal van 16 of 18 weken ivm me huidige kuur)

Iemand die advies/suggesties/ervaring hiermee heeft of dit een verstandige keuze is, waarom en hoelang?

gr.

Je mag geen merken noemen

Hoe weet je dat het niet aan slaat?

Als het allemaal k*t is zou ik alles weg fl*kkeren en met een ander merk verderborduren . En dan gewoon 12 weken eraanplakken.

dus dan heb je 20weken gekuurd waarvan 8 weken niet goed waren.

Niet doen, want je hebt geen HCG mee laten lopen. Gewoon off gaan nu is veel gezonder,

Nogmaals, waarom denk je dat de test-e (en deca) niets heeft gedaan? Je bent 10kg aangekomen. Denk je nou echt dat dat alleen door de dbol komt? Maar goed, ik zou gewoon stoppen, nakuren en de volgende keer een ander merk gear halen als je denkt dat er iets mis mee is.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Niet doen, want je hebt geen HCG mee laten lopen. Gewoon off gaan nu is veel gezonder,
Inderdaad, als je geen HCG mee hebt laten lopen dan zou ik zeker geen 20 weken gaan kuren.

Ik zou ook je kuur afronden. Als je je kuur doortrekt dan gaat dat veel minder resultaten opleveren, aangezien je straks al 10 weken ON bent. Bovendien herstel je langzamer vanwege het langer onderdrukken van je hormoonhuishouding.

Weet niet of je het wel of niet weet, maar vergeet je niet om de deca twee weken eerder te stoppen dan de test?

Terug
Naar boven