Fitness Seller

Oververmoeide Peeters onderbreekt toespraak aan universiteit Montréal

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.032
media_xll_5657427.jpg

Een oververmoeide Vlaams minister-president Kris Peeters heeft maandagochtend (plaatselijke tijd) zijn toespraak aan de universiteit van Montréal moeten onderbreken. Het werd Peeters even zwart voor de ogen, maar na een korte rustpauze kon het seminarie aan de universiteit voortgezet worden.

De Vlaams minister-president is sinds zondagavond Belgische tijd in Montréal voor een vierdaagse politieke, economische en academische zending. Maandagochtend wordt onder meer een memorandum of understanding getekend tussen de Université de Montréal en de KU Leuven. (hln)

reacties :

Oververmoeid onderbreekt hij zijn toespraak. Wat een sukkelaar, wat een mietje. Als wij moeten werken en oververmoeid zijn, moeten wij niet zeggen, we zullen even onderbreken. Kris stap uit de politiek, en ga werken, dan zul je eens weten wat werken is. Wij moeten zwoegen en afzien om jullie te betalen. Jullie betalen niks, jullie leven op onze kosten, dus jullie moeten zweten en afzien. En nog iets wat doe jij in het buitenland, jij moet in België zijn.

Wat hebben ze ginder te zoeken...........

Ocharme, hij had waarschijnlijk zijn eindafrekening van zijn ACW aandelen vernomen. 't is ne echte showman.

moe van wat? van naar zijn eigen gezever te luisteren?

Waarschijnlijk was hij daar aan het doctoreren over de Belgische manier van aan politiek doen, en werd het hem plots zelf te veel.

Zou ook "moe" zijn om te reizen en andermans geld uit te geven

Al die bijhorende recepties en overmatig drankgebruik beginnen langzaam zijn tol te eisen. Wellicht dacht hij reeds aan 2014 wanneer alle tsjeven streken worden herdacht.

Met hoeveel man zijn ze daar nu weer naartoe?

vermoedelijk kwam hij juist aan het Item ACW en werd het hem zwart voor de ogen.

Oeioei en hij moet nog vele jaren werken, zeker tot z'n 70.

Wat meer thuis blijven en regeren.

Oververmoeid doordat hij alles 2 keer moest uitleggen zeker, want net als hier zal niemand gesnapt hebben over wat hij nu aan het zeveren was. In al die jaren dat die minister president is, heb ik hem nog niks weten presteren waar u en ik beter van werden, Niks, 0.0 . Wel al veel foto's van gezien op bergen, schepen, bij wandelingen, evenementen, bierfestijnen, skipistes, voetbal

zelden zo hard gelachen om de reacties :roflol::roflol::roflol:

does he even lift?

Nee ff serieus... wat een reacties haha!

"Waarschijnlijk was hij daar aan het doctoreren over de Belgische manier van aan politiek doen, en werd het hem plots zelf te veel."

:roflol:

Trieste reacties.

De reacties zijn logisch .

Enorm veel mensen zijn gefrustreerd en hebben al jaren de betrouwbaarheid van de politici laten varen .

De politiek heeft dit zichzelf aangedaan .

Ik heb er geen medelijden mee , teveel corruptie in Belgie , jammer ...

De reacties zijn logisch .

Enorm veel mensen zijn gefrustreerd en hebben al jaren de betrouwbaarheid van de politici laten varen .

De politiek heeft dit zichzelf aangedaan .

Ik heb er geen medelijden mee , teveel corruptie in Belgie , jammer ...

Politici kunnen toch ook maar hun best doen.. En Peeters lijkt mij een oprechte, betrouwbare man, maar zal wel weer naïef zijn.

Politici kunnen toch ook maar hun best doen.. En Peeters lijkt mij een oprechte, betrouwbare man, maar zal wel weer naïef zijn.

Er klopt 1 woord niet in deze zinnen politici kun je niet vergelijken met mensen die ergens hun best voor doen. En er is er geen 1 die oprecht of betrouwbaar is in geen enkel land zal je die vinden.

Hun best doen ?

Ze krijgen meer dan 5000 euro netto per maand en kunnen bijna tot 7500 euro aan onkosten indienen per maand

Corleoné , je bent zo onwetend in je kleine schulp

ochot, den oppertjeef kreeg het even moeilijk.

Jetlag misschien?

Tja reacties zijn typisch voor het niveau van hln al is de frustratie over de politiek wel te begrijpen. Geen fan van politici maar er zijn veel slechtere politici dan de Vlaamse minister-president in apenland.

Er klopt 1 woord niet in deze zinnen politici kun je niet vergelijken met mensen die ergens hun best voor doen. En er is er geen 1 die oprecht of betrouwbaar is in geen enkel land zal je die vinden.

Hun best doen ?

Ze krijgen meer dan 5000 euro netto per maand en kunnen bijna tot 7500 euro aan onkosten indienen per maand

Corleoné , je bent zo onwetend in je kleine schulp

Mja, niet allemaal toch.. Bij mensen als De Wever, De Winter, Jan Jambon enz heb ik ook wel veel argwaan. Maar politici als Elio, Alexander, Turtleboom, Paul Magnette enz hebben imo echt wel het beste voor met alle Belgen en doen hun uiterste best om het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin te maken.

Mja, niet allemaal toch.. Bij mensen als De Wever, De Winter, Jan Jambon enz heb ik ook wel veel argwaan. Maar politici als Elio, Alexander, Turtleboom, Paul Magnette enz hebben imo echt wel het beste voor met alle Belgen en doen hun uiterste best om het iedereen zoveel mogelijk naar hun zin te maken.

De Franstalige politici (Di Rupo, Magnette, Onkelinx, enz.) hebben het beste voor met de Walen, Franstalige Brusselaars, en Franstalige imperialisten in Vlaanderen. Zij hebben een hekel aan Vlamingen en Nederlandstaligen die opkomen voor hun rechten en de Belgische inefficiëntie en geldverspilling willen aanpakken.

De Vlaamse politici (De Wever, Jambon, Bracke, enz.) hebben het beste voor met zowel Vlamingen als Franstaligen en respecteren de rechten van beiden. Zij willen België efficiënter maken door verspilling en parasitisme aan te pakken. Dewinter is trouwens een geval apart en hoort totaal niet in dit rijtje thuis.

De 'Vlaamse' Belgicisten (Verhofstadt, Eyskens, vader en zoontje De Croo, enz.) steken hun middenvinger uit naar Vlaanderen en zijn alleen geïnteresseerd in Belgische macht door te collaboreren met radicale Franstalige politici, ten koste van de Vlaming.

Echte Belgen bestaan eigenlijk niet meer. Het is gewoon een betekenisloos woordje op de identiteitskaart. Want er zijn nu eenmaal verschillende gewesten en men kiest uiteindelijk toch voor de eigen belangen. De term 'Belg' wordt in de spreektaal wel eens gebruikt om te doen alsof men neutraal staat, maar in de realteit is dit zelden of nooit het geval.

Jij kent echt geen bal van politiek en uw mensenkennis is ver te zoeken.

Het zou mij niet verbazen moesten meerdere mensen al geprofiteerd hebben van je .

Jij kent echt geen bal van politiek en uw mensenkennis is ver te zoeken.

Het zou mij niet verbazen moesten meerdere mensen al geprofiteerd hebben van je .

Haha, mja, ken er idd niet zoveel van, hihi. & Zou kunnen, ben bewust nooit op m'n hoede voor profiteurs, vind ik aangenamer.

Terug
Naar boven