XXL Nutrition

overwegen eerste kuur

Jooo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
hoi, ik ben jo, word 22 jaar in mei, en doe nu reeds 2 jaar aan bodybuilding
ben zo een 15 kilo omhoog gegaan en weeg nu een 72 kilo, ben 1m80, maar sta toch redelijk vol ondanks laag gewicht (lichte botten ofzo?)
nu zou ik graag een kuurtje doen, had er over gepraat met de eigenaar van mijn sportschool en hij zei me dat ik eens een potje winstrol pillen moest proberen.

kunnen jullie je mening achterlate of tips ofzo? ben niet echt zo erg op de hoogte van AAS, maar heb wel wat ervaring met gewone supplementen

grtz, alvast bedankt!

owja, was het bijna vergeten, mijn vetpercentage staat op 8-9%
ik heb redelijk veel weightgainers gebruikt, eerst turbomass gainer van performance, en mass fusion van nutribolics en veel universal producten zoals gain fast enz... nu en dan eens een potje creatine of een testo booster en dat is het dan ook.
ik eet zo een 5-6 keer per dag, ik begin paar keer per week met goed wat brinta, eet 2 keer per dag een potje tonijn, genoeg boterhammen met wat kaas en vlees enz, iedere dag pasta, kip, rijst, aardappelen en rood vlees en ga zo maar door... ik let toch wel wat op men voeding
en natuurlijk 1 keertje per week eens een kebab of een frietje... :p

Laatst bewerkt:
ondanks dat je al voorbij de 21 bent zou ik eerst eens goed lezen in de sectie voeding en trainingschema's. Vooral niet luisteren naar de eigenaar van je sportschool.
Veel eten en knallen. kom je over twee jaar weer eens terug. Als je dan ruim boven de 80 weegt en je zit nog rond de 10% wordt het tijd om de naalden uit de kast te halen.

ondanks dat je al voorbij de 21 bent zou ik eerst eens goed lezen in de sectie voeding en trainingschema's. Vooral niet luisteren naar de eigenaar van je sportschool.
Veel eten en knallen. Kom je over twee jaar weer eens terug. Als je dan ruim boven de 80 weegt en je zit nog rond de 10% wordt het tijd om de naalden uit de kast te halen.
+1

ik train 8 jaar, weeg 87kg bij 1,80 bij 10 a 12% ongeveer en vind mezelf nu niet zo heel vol
wil naturel nog de 95kg bereiken
en jij denkt met je 70kg bij 1,80 al aan kuren na 2 jaar training..
man man man
da's het probl met 'de jeugd' tegenwoordig, begr me niet verkeerd, k reken me met mn 29 ook nog bij de jeugd..
maar tegenwoordig hebbn jongeren geen geduld meer en geduld is nu net t belangrijkste voor een BB'r
geduld + toewijding (training,voeding en rust)
iedereen wil BB'r zijn, maar niemand wil er eerst jaren toegewijd voor leven..pfff

Laatst bewerkt:
niet de moeite ga je veel spijt van hebben als je niet de gewenste resultate bereikt en later eens zo moeilijk om nog natuurlijk verder te geraken !

kuuren op 72kg? NEEN!

Lijkt me sowieso verstandig als je eerst eens wat basisbeginselen over AAS gaat leren.

Niet doen jij kan nog meer groeien als je je voedingsschemaperfectioneert dan dat je gaat spuiten. AAS is geen wondermiddel. Even wat tabs gaan je waarschijnlijk minder opleveren dan jij denkt.

no it's not ...

dan zou iedereen die een kuurtje doet er top bijstaan ... en dat is meer niet het geval dan wel.

OT:

Als jij wilt kuren, vind dat je er klaar voor bent moet je dat lekker doen. Een potje winstrol
gaat je echter niet veel opbrengen. Of je moet er al super goed op reageren.

Gewoon Test E zetten ... 500mg per week ... 10 - 12 weken
Nakuur: 4 weken nolvadex op 20mg (beginnen 2 weken na laatste inject)

Waarom wil je nu al gaan kuren? Als je gains nu al stagneren eet je gewoon niet goed.

• Topic Starter Topic Starter
ik train 8 jaar, weeg 87kg bij 1,80 bij 10 a 12% ongeveer en vind mezelf nu niet zo heel vol
man man man
da's het probl met 'de jeugd' tegenwoordig, begr me niet verkeerd, k reken me met mn 29 ook nog bij de jeugd..
maar tegenwoordig hebbn jongeren geen geduld meer en geduld is nu net t belangrijkste voor een BB'r
iedereen wil BB'r zijn, maar niemand wil er eerst jaren toegewijd voor leven..pfff

ja jij hebt misschien een heel andere spierbouw of lichaamsbouw, maar het is nu eenmaal zo dus, klinkt gek maar is toch zo
en over de toewijding... ik train 2 jaar nu, en heb nog geen 3 dagen overgeslagen in mijn schema, ik wil er echt hard voor gaan hoor ;)

ja jij hebt misschien een heel andere spierbouw of lichaamsbouw, maar het is nu eenmaal zo dus, klinkt gek maar is toch zo
en over de toewijding... ik train 2 jaar nu, en heb nog geen 3 dagen overgeslagen in mijn schema, ik wil er echt hard voor gaan hoor ;)

Nou, gaat goed toch zo naturel? Ik zie geen reden om al te gaan kuren met jouw stats... En 'n winny kuurtje gaat je teleurstellen.

Veel eten en knallen. kom je over twee jaar weer eens terug. Als je dan ruim boven de 80 weegt en je zit nog rond de 10% wordt het tijd om de naalden uit de kast te halen.

man man man

+2

Je traint pas 2 jaar en hebt 'maar' 15kg gegaind. Oftewel door vreten, trainen en rusten.

Kom over 2 jaar maar terug.

"Maar" 15kg inderdaad. Jemig. Ik ken gasten die daar een moord voor zouden doen.

Mss zouden die gasten dan beter moeten eten en trainen.

Van 57kg naar 72kg is wat anders dan van 100 naar 115kg.

15kg in 2 jaar voor een beginner zijn prima stats. Maar om daarna meteen te kuren nee?

Ben dmv van BB al rond de 32kg aangekomen, zit ik aan me top. Zeker niet. Oftewel gebruik pas AAS wanneer je vast komt te zitten, iedereen denkt dat het een makkelijke weg is om groot te worden.

Laatst bewerkt:
Mss zouden die gasten dan beter moeten eten en trainen.

Van 57kg naar 72kg is wat anders dan van 100 naar 115kg.

15kg in 2 jaar voor een beginner zijn prima stats. Maar om daarna meteen te kuren nee?

Ben dmv van BB al rond de 32kg aangekomen, zit ik aan me top. Zeker niet. Oftewel gebruik pas AAS wanneer je vast komt te zitten, iedereen denkt dat het een makkelijke weg is om groot te worden.

Maar wanneer zit je aan je top? volgens mij blijf je altijd wel wat gainen maar gaat het minder hard.
Je kan je streeffysiek bereiken na 20 jaar hard naturel trainen of na 6 jaar oid met behulp van aas?

Als ts beetje heeft gesearched en vergelijkbare topics tegen is gekomen, weet hij echt wel dat het wordt afgeraden door de mensen hier om te kuren.
Achja keuze blijft aan ts...

Laatst bewerkt:

Dat is dus precies wat ik bedoel, Dennis. Hij zit duidelijk nog nergens in de buurt van zn natuurlijke top en is ook nog niet zo heel lang bezig. Daar komt nog bij dat hij duidelijk zich nog niet echt ingelezen heeft over AAS. Die drie zaken bij elkaar maakt dat ik sceptisch ben.

Maar wanneer zit je aan je top? volgens mij blijf je altijd wel wat gainen maar gaat het minder hard.
Je kan je streeffysiek bereiken na 20 jaar hard naturel trainen of na 6 jaar oid met behulp van aas?

Als ts beetje heeft gesearched en vergelijkbare topics tegen is gekomen, weet hij echt wel dat het wordt afgeraden door de mensen hier om te kuren.
Achja keuze blijft aan ts...

Daar heb je zeker een punt, maar dan is het nog altijd de zo. Dat je eerst 5 jaar lang knalt en dan evt een kuur doet. Dat je daarna kuurt kan ik begrijpen, dan gaat het om enkele kilos vvm per jaar. Maar na 2 jaar trainen hoor je er niet eens aan te denken.

Dat is dus precies wat ik bedoel, Dennis. Hij zit duidelijk nog nergens in de buurt van zn natuurlijke top en is ook nog niet zo heel lang bezig. Daar komt nog bij dat hij duidelijk zich nog niet echt ingelezen heeft over AAS. Die drie zaken bij elkaar maakt dat ik sceptisch ben.

Oh oke, excuses dan had ik je verkeerd begrepen. Yes, dat klopt zeker. Denk dat het TS wel duidelijk is geworden dat het word afgeraden.

Daar heb je zeker een punt, maar dan is het nog altijd de zo. Dat je eerst 5 jaar lang knalt en dan evt een kuur doet. Dat je daarna kuurt kan ik begrijpen, dan gaat het om enkele kilos vvm per jaar. Maar na 2 jaar trainen hoor je er niet eens aan te denken.

Hier ga ik je zeker geen ongelijk in geven.
Maar alle deelnemers aan de olympia zullen hier wel anders over gedacht hebben denk ik, haha is ook wel een andere situatie natuurlijk.

Terug
Naar boven