MuscleMeat

Oxandrolone 'anavar' echt of nep

yugo123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Hee ik heb een vraagje of de anavar echt is die ik heb gekocht voordat ik een kuur doe en niet eens weet of het wel echt anavar is, het merk is biotecht.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen mvg!!!

image.jpg

Leuk dat biotech zijn comeback maakt wie weet is het top niet gehad niet over te oordelen. Echt of nep maakt niet veel uit als er maar de werkzame stof inzit dat is belangrijk enige waar je met anavar op moet letten is dat je geen winstrol hebben gegeven

Leuk dat biotech zijn comeback maakt wie weet is het top niet gehad niet over te oordelen. Echt of nep maakt niet veel uit als er maar de werkzame stof inzit dat is belangrijk enige waar je met anavar op moet letten is dat je geen winstrol hebben gegeven

wat je dus redelijk vaak leest over biotech.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik shrok een beetje want iemand had van biotech ook anavar geplaatst maar zijn Tabs waren vierkant dus ik vond het een beetje raar vandaar .. en zoals ik al op meerdere topics lees zijn mensen niet meer tevreden met biotech

Dit is geen supplement, verkeerde sectie dus...

Iedere dealer die dna, biotech, mg of genesis aanbied is er een die je beter kan overslaan
En je tijd geld en moeite lan je beter spenderen aan het zoeken naar een goede dealer
My opinion

wat is er mis met BT, het maakt niet voor niks een comeback, tevens de BT die je hier kan krijgen is niet hetzelfde als die in italie door de douane is geconfisqueerd. mijn eerste kuur was BT en 100% suc6 mijn 2e kuur ga ik nu aan beginnen tevens de persoon die mij BT levert is een pro.

Terug
Naar boven