Fitness Seller

Oxandrolone van "Oral Solutions"

Status
Niet open voor verdere reacties.

rusher

Freaky Bodybuilder
Waardering
30
Ik ken het merk niet!
Is het hier bij iemand bekend?
En zoja, ziet dit er betrouwbaar uit?

En ja, ik weet dat de foto's helemaal ****edup zijn...

P3070002.JPG

P3070003.JPG

• Topic Starter Topic Starter
extra info:

100 tabs a 10mg
batch nr: oxos111
exp date: 12-2010

weet niet hoor, maar is het nou zo moeilijk om ff een paar duidelijke foto's te schieten? OT: nooit van gehoord.

weet niet hoor, maar is het nou zo moeilijk om ff een paar duidelijke foto's te schieten? OT: nooit van gehoord.

het gaat mij erom of iemand dit lab kent en ik kon geen strakkere foto uploaden door filesize beperkingen aan DBB kant.

kwaliteit van alle UG lab potjes/labels is dusdanig crappy dat het me er niet om gaat of dit echt/fake is... al die zooi is kinderlijk simpel te faken.

maar zo te horen mag ik dus zelf voor proefkonijn spelen :eek:

het gaat mij erom of iemand dit lab kent en ik kon geen strakkere foto uploaden door filesize beperkingen aan DBB kant.

kwaliteit van alle UG lab potjes/labels is dusdanig crappy dat het me er niet om gaat of dit echt/fake is... al die zooi is kinderlijk simpel te faken.

maar zo te horen mag ik dus zelf voor proefkonijn spelen :eek:

laat je ons ff weten hoe t met je gaat..? :D

ik twijfel nog roberto... ben nogal conservatief met dit soort dingen ;)

heb trouwens ook stanozolol van dit lab in handen gehad. zal voor de gein de rest van hun assortiment eens opvragen.

Waarom laat je dan niet een ander proefkonijn spelen en neem je niet iets van de bekendere UG labs?

interesse infinity? :D

verder niemand die dit lab kent ?!?!? come on!!!

Als er niemand met uitsluitsel komt, dan is dit een vrij zinloos topic aan het worden.

sluit maar dan maus.

op opmerkingen als die van brutez, die dus kant nog wal raken, zit ik ook niet te w8en.
ik ga vanzelf wel andere topics over dit labje zien...

sluit maar dan maus.

op opmerkingen als die van brutez, die dus kant nog wal raken, zit ik ook niet te w8en.
ik ga vanzelf wel andere topics over dit labje zien...

Sure.. kant nog wal raken..

Geef eens 1 goede reden dan waarom jij proefpersoon wil worden van een onbekend uglabje terwijl er genoeg goed ugspul te krijgen is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven