Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zou het niet vertrouwen, is niets te vinden om de forum's en internet.
Dus ik denk dat het fake is. Het kan natuurlijk wel werkzame stoffen bevatten, dat is zo niet te zeggen.
Maar oxandrolone is een vrij dure grondstof, bij de meeste fake's zit er dianabol in. Dan merk je wel een werking alleen totaal niet overeenkomstig met de eigenschappen van oxandrolone.
Maar oxandrolone is een vrij dure grondstof, bij de meeste fake's zit er dianabol in. Dan merk je wel een werking alleen totaal niet overeenkomstig met de eigenschappen van oxandrolone.
ik zou het niet vertrouwen, is niets te vinden om de forum's en internet.
Dus ik denk dat het fake is. Het kan natuurlijk wel werkzame stoffen bevatten, dat is zo niet te zeggen.
pfff mensen kijk eens in google en zoek op Oxanol anavar. Komen wel degelijk wat resultaten. Oxanol is een merknaam voor anavar van een oosterse fabrikant. Ze leveren dosjes van 60 5mg tabs.