XXL Nutrition

oxonol

ik zou het niet vertrouwen, is niets te vinden om de forum's en internet.

Dus ik denk dat het fake is. Het kan natuurlijk wel werkzame stoffen bevatten, dat is zo niet te zeggen.

Maar oxandrolone is een vrij dure grondstof, bij de meeste fake's zit er dianabol in. Dan merk je wel een werking alleen totaal niet overeenkomstig met de eigenschappen van oxandrolone.

Ik zou het niet pakken.

hardgainers zei:
Maar oxandrolone is een vrij dure grondstof, bij de meeste fake's zit er dianabol in. Dan merk je wel een werking alleen totaal niet overeenkomstig met de eigenschappen van oxandrolone.

GS heeft oxandrolone op de markt gebracht, maar t is idd erg duur, zelfs voor een UG lab. Het is duurder dan oxymetholon.

hardgainers zei:
ik zou het niet vertrouwen, is niets te vinden om de forum's en internet.

Dus ik denk dat het fake is. Het kan natuurlijk wel werkzame stoffen bevatten, dat is zo niet te zeggen.

Ik zou het niet pakken.

Ik zou het idd ook niet vertrouwen

• Topic Starter Topic Starter
Sorry,foutje gemaakt...het is oxanol...weet daar iemand iets van

hardgainers zei:

pfff mensen kijk eens in google en zoek op Oxanol anavar. Komen wel degelijk wat resultaten. Oxanol is een merknaam voor anavar van een oosterse fabrikant. Ze leveren dosjes van 60 5mg tabs.

Terug
Naar boven