AndroidHealthClinic

oxy alles in 1 keer oke?

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Ik neem nu de ene helft sochtends en de andere helft savonds maar heb de hele dag een opgeblazen gevoel en verminderde eetlust. Ik zit dus te denken om alles voor het slapen gaan in te nemen, maar zal de werking dan nog hetzelfde zijn?

Gezien de halfwaardetijden zou je dan in je slaap pieken. Heb het zelf verspreid over de dag altijd ingenomen maar dan wel na het ontbijt, na de lunch en voor mijn laatste bak kwark met caseine... eten had ik ook wel problemen mee maar dacht dat het er bij hoorde. Overigens ook een keer tegelijk genomen maar hoofdpijn aan over gehouden en zweten.

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de halfwaardetijden zou je dan in je slaap pieken. Heb het zelf verspreid over de dag altijd ingenomen maar dan wel na het ontbijt, na de lunch en voor mijn laatste bak kwark met caseine... eten had ik ook wel problemen mee maar dacht dat het er bij hoorde. Overigens ook een keer tegelijk genomen maar hoofdpijn aan over gehouden en zweten.

Ik neem het nu na het onbijt en na mijn laatste maaltijd, maar ik heb dus de hele dag last van maagzuur en opgeblazen gevoel.

Mijn ervaring is dat alles in 1x of alles verspreid voor de werking niets heeft uitgemaakt, bij hoge dosering alles in 1x kreeg ik echter wel last van sides..

welke sides? hoofdpijn enzo?

ja inderdaad hoofdpijn en heel erg veel zweten geen zorgwekkende sides.
Ik denk als je bloeddruk in de gaten houdt en deze sides tolereert er verder geen probleem is

dat verdelen maakt allemaal geen zier uit,met geen enkel tab. Ik neem ook alles gewoon in 1 keer savonds ,paar uur voor slapen gaan, zo heb ik ook minder last van de side-effects door de dag.

Nou ik ga het dan ook gewoon maar allemaal nemen zo. Zweten doe ik toch wel snachts, moet echt mijn kussensloop redelijk vaak vervangen zo goor ruikt ie :S
Hopelijk heb ik dan eens geen last van mijn maag

je kan eventueel rennie nemen tegen maagzuur.

Terug
Naar boven