Fitness Seller

Oxy als eerste kuur? Gekkenwerk, of....?

D.

Huge Freak
Waardering
2
Een vriend van me heeft eens een blauwe maandag getraind. Deed het behoorlijk goed, qua kracht gingen we ongeveer gelijk op, terwijl hij korter trainde. Hij was wel een jaar of 4 ouder dan ik.
Laatst sprak ik hem en toen vertelde hij dat hij gestopt was. Ik stond wel versteld van zijn trainingsgewichten aan het eind waar hij het over had. Hij bekende toen een kuurtje gedaan te hebben. Een paar weken geleden vroeg ik hem hier nog naar. Hij wist niet eens wat hij gehad had. Maar het was een half potje (tabs). 'pure rode bloedlichaampjes!' hmm..right. Het was dodelijk voor zn lever en zijn 'betrouwbare leverancier' had hem op het hard gedrukt dat drinken waarschijnlijk zijn dood betekende (heeft ie toen ook een halfjaar ofzo niet gedaan).
Heb het er nog ff met iemand over gehad die er meer verstand van heeft dan ik (duhh...) en waarschijnlijk is het oxy geweest.
Maar wat ik van oxy weet is niet veel goeds! Het lijkt mij dan ook best wel gek dat iemand zoiets als eerste kuur neemt.... Toch had hij er aardig wat mee gewonnen en was hij ook aardig sterker geworden!

Voor goede solide harde massa moet je geen oxy hebben. Oxy is mijn inziens alleen nuttig voor powerlifters of wedstrijd bb met de nodige ervaring die een zware massakuur nemen in het off season.

Oxy is leuk in een gevorderde kuur in de eerste paarweken om effe een snelle start te maken. Oxy alleen is volkomen nuteloos voor een bodybuilder aangezien je 80% van je behaalde massa na het stoppen weer uitplast. En je gwoonweg geen kwaliteitsspieren opbouwt

ken iemand die met oxy alleen 16kg gegroeid is en daarna. heeft hij zo goed als alles weer verloren. dat lijkt pas belachelijk. eerst super groot en daarna is er nix meer van over. maar die was zobizo niet zo leip. hij vertelde me dat ik maar deca en oxy samen moest gaan gebruiken. hoezo ik wil gyno

Idd opblazen en terug leeglopen.

mja waarom word t dan gebruikt? het zal toch wel een toegevoegde waarde hebben in een kuur? Het zorgt voor enorme kracht en massatoenames in korte tijd. Maar echte massa gaat niet zomaar weg... Dan denk je aan wat men verstaat onder massa. Gewoon simpelweg lichaamsgewicht???
Dan is t alleen maar vocht blijkbaar ???

Maar de pro's gebruiken het lijkt mij, dus t zal toch wel goed spul zijn.

Vocht is altijd tijdelijk. Dus het gaat om wat je wint en niet uit vocht bestaat...

Ik wil t wel n keer proberen maar dan idd paar weekjes als jumpstart, in combinatie met n injectable.

Als je klaar bent met de kuur neemt de kracht die je gewonnen heb dan ook weer af?
A

admin zei:
Vocht is altijd tijdelijk. Dus het gaat om wat je wint en niet uit vocht bestaat...

Ik snap eigenlijk niet echt verschil tussen vocht en vet.
Dus als je een dikke kop hebt gekregen van de as, gaat die vanzelf weg? Ik zelf hoop t iig wel. Ik had tijdens m'n kuur (sust 500/week en tren 75 ed) wel last gekregen van een dikke kop, terwijl ik er gewoon proviron (50mg)bij had. Dacht dat dit wel genoeg was. Of zou dit gewoon zijn van het vele eten?

Denk idd vocht...wordt ook gezegd door sommigen dat bij bep. merken dbol je meer vocht vasthoudt. Ze zeiden bv dat ze bij dbol van GS een minder opgeblazen kop kregen dan bij n ander merk dbol. Zal dus wel puur met vochtretentie te maken hebben.

Harold w. zei:
Als je klaar bent met de kuur neemt de kracht die je gewonnen heb dan ook weer af?
A
.

Met oxy bouw je heel snel veel kracht op. Dit wordt echter voor een groot deel veroorzaakt door de grote waterretentie. Zodra je dus stopt en weer een hoop vocht gaat erliezen zal ook de kracht aanzienlijk afnemen.

marcos zei:
Ik snap eigenlijk niet echt verschil tussen vocht en vet.
Dus als je een dikke kop hebt gekregen van de as, gaat die vanzelf weg? Ik zelf hoop t iig wel. Ik had tijdens m'n kuur (sust 500/week en tren 75 ed) wel last gekregen van een dikke kop, terwijl ik er gewoon proviron (50mg)bij had. Dacht dat dit wel genoeg was. Of zou dit gewoon zijn van het vele eten?

Als in een bulkkuur je vet% stijgt word je kop boller, 50 mg. proviron gaat een hoop vocht tegen, maar niet alles, kan goed dat je dus in je gezicht nog wat vocht vasthoudt. Na de kuur verdwijnt dat vocht weer, tsja, als je vet% hoger ligt is dat uiteraard ook aan je hoofd te zien.

Ken ook iemand die alleen oxy gebruikte,hij ging er goed op kwa kracht en "massa",maar na de kuur was het veel minder.

Terug
Naar boven