AndroidHealthClinic

oxy en hgh

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
hallo mannen

heb eens gelezen dat tijdens een hgh kuur.geen oxy mag genomen worden omdat dit de nieuwe spiercellen van hgh zou kapotmaken? iemand onderbouwing?

nooit van gehoord en lijkt mij onzin

hallo mannen

heb eens gelezen dat tijdens een hgh kuur.geen oxy mag genomen worden omdat dit de nieuwe spiercellen van hgh zou kapotmaken? iemand onderbouwing?

Oxymetholone hecht zich zowel aan androgene als oestrogene receptoren. en HGH is enkel gebaat met androgenen.

ik kan wel vermoeden delke filosofie hier aan ten grondslag ligt.

als je een tab wil doen met je hgh, doe dan anavar, die heeft een sterke binding met de anadrogene receptor.
of gewoon tren.

Oxymetholone hecht zich zowel aan androgene als oestrogene receptoren. en HGH is enkel gebaat met androgenen.

ik kan wel vermoeden delke filosofie hier aan ten grondslag ligt.

als je een tab wil doen met je hgh, doe dan anavar, die heeft een sterke binding met de anadrogene receptor.
of gewoon tren.

Dbol werd i.c.m. hgh toch ook aangeraden? Volgens mij vanwege IGF, maar dat weet ik niet zeker. Er is vast wel iemand hier die dit kan bevestigen of niet?

Dbol werd i.c.m. hgh toch ook aangeraden? Volgens mij vanwege IGF, maar dat weet ik niet zeker. Er is vast wel iemand hier die dit kan bevestigen of niet?

Ja men zegt dat je igf1 stijgt van orals. Volgens mij bullshit want dat heb ik op mijn bloedtesten nooit terug gezien.

• Topic Starter Topic Starter
dat van dboll had ik gelezen dat dit mocht.maar geen oxy maar vind dit maar vaag.je mocht alles nemen behalve oxy volgens hun.

Terug
Naar boven