AndroidHealthClinic

Oxy met nakuur Nolvadex

Fetje

Novice
Waardering
0
Wat zou de dosering Nolvadex moeten zijn na vier tot zes weken gebruik van Oxymetholone? Onderdrukt Nolvadex de resultaten van het gebruik van oxy niet te veel en aangezien oxy veel vocht vasthoudt is er uberhaupt wat te behouden aan kilo's?

M.v.g.

oxy only = idd vochtbom veroorzaakt door oestrogeen en weinig echte spiermassa. uiteraard zal dit zo goed als verdwijnen aangezien nolva oestrogeen blokt en dus ook het vocht laat verdwijnen. maar ja wie zit er nou te wachten op fake kilo's?

Wat wil je horen. ben je al aan de oxy? Oxy only is wel een zeer merkwaardige kuur en je zegt hetzelf al, veel vocht. Nolvadex is nooit slecht voor de gains.

Fetje zei:
Wat zou de dosering Nolvadex moeten zijn na vier tot zes weken gebruik van Oxymetholone? Onderdrukt Nolvadex de resultaten van het gebruik van oxy niet te veel en aangezien oxy veel vocht vasthoudt is er uberhaupt wat te behouden aan kilo's?

M.v.g.

Het behoud van kilo's na gebruik van oxy zal zo goed als niets zijn. En ik spreek uit ondervinding.
Krachttoename zal wel enorm zijn.
Moest je dan toch voor oxy only kiezen ( wat ik ten zeerste afraad) zou ik zeker geen 6 weken gebruiken...

Veel succes met u verdere keuze

Fetje zei:

M.v.g.

Ik vraag me af waarom je besloten hebt om voor oxy. te gaan? Als je het board een beetje hebt doorgespit kom je er al snel achter dat er betere "kuurtjes" zijn. Als ik jou was zou ik kijken voor een andere kuur, en het advies van de rest opvolgen hier.

Mvgr

Megga

Ps. mocht je het toch willen doen, dan denk ik dat 2 weken 40mg p/d nolva en daarna 2 weken 20 mg p/d nolva voldoende is.

• Topic Starter Topic Starter
Oxy

Ik ben nog niet bezig met de kuur maar t leek me dan ook geen goed advies van een "vriend" van me vandaar dat ik me er liever wat meer in verdiep voor ik iets neem waar ik later spijt van krijg. Ik heb er zowieso al voor gekozen om voor een oral te gaan omdat dat gewoon het best te combineren is met mn werk (dus altijd en overal in kunnen nemen) en niet afhankelijk van iemand te zijn die me een spuit in mn kont moet zetten. Dat laatste is voor mij niet eens mogelijk aangezien ik geen netwerk heb met contacten die dat wel voor me kunnen doen. Wat ik uit de vele discussies (en na het ontdekken van de geweldige "search"-knop) kan opmaken is dat Dianabol een goede eerste oral kuur kan zijn wat kan zorgen voor echte kilo's mits voeding, training, rust en supplementen optimaal. Kan ik die conclusie trekken?

Mzzl

Fetje zei:

M.v.g.

Pak dan een dbol only. Hou je tenminste nog gains aan over. Evt liquidex of femara gedurende het kuurtje om vochtretentie tegen te gaan.

Met het eerste gedeelte eens maar 2e gedeelte niet,bro.

Gewoon ff 6 weken dbol zonder anti e's moet al volstaan als ie mooi schoon maar wel veel eet.

Fetje zei:
Ik ben nog niet bezig met de kuur maar t leek me dan ook geen goed advies van een "vriend" van me vandaar dat ik me er liever wat meer in verdiep voor ik iets neem waar ik later spijt van krijg. Ik heb er zowieso al voor gekozen om voor een oral te gaan omdat dat gewoon het best te combineren is met mn werk (dus altijd en overal in kunnen nemen) en niet afhankelijk van iemand te zijn die me een spuit in mn kont moet zetten. Dat laatste is voor mij niet eens mogelijk aangezien ik geen netwerk heb met contacten die dat wel voor me kunnen doen. Wat ik uit de vele discussies (en na het ontdekken van de geweldige "search"-knop) kan opmaken is dat Dianabol een goede eerste oral kuur kan zijn wat kan zorgen voor echte kilo's mits voeding, training, rust en supplementen optimaal. Kan ik die conclusie trekken?

Mzzl

Ja ik kan je adviseren als je voor een oral gaat, voor dianaboll te kiezen. Let wel. Zorg dat je nolvadex in huis haalt. Als je tijdens je kuur last krijgt van geirriteerde tepels of ze beginnen te jeuken, neem dan 20mg nolva p/d erbij. Wat ik inmiddels hier geleerd heb is dat nolva geen slechte invloed heeft op je gains..

Mvgr

Megga

MeggamassNick zei:
Ja ik kan je adviseren als je voor een oral gaat, voor dianaboll te kiezen. Let wel. Zorg dat je nolvadex in huis haalt. Als je tijdens je kuur last krijgt van geirriteerde tepels of ze beginnen te jeuken, neem dan 20mg nolva p/d erbij. Wat ik inmiddels hier geleerd heb is dat nolva geen slechte invloed heeft op je gains..

Mvgr

Megga

Zou ik Nolva dan zowieso niet moeten nemen als nakuur?

Groeten

Dianabol!

En wat zou dan de dosering moeten zijn voor een betrekkelijk korte dianabol only kuur van zes weken? En is nolvadex als nakuur aan te bevelen en zo ja wat zou die dosering dan moeten zijn?

Gr. Fetje!

Fetje zei:
En wat zou dan de dosering moeten zijn voor een betrekkelijk korte dianabol only kuur van zes weken? En is nolvadex als nakuur aan te bevelen en zo ja wat zou die dosering dan moeten zijn?

Gr. Fetje!

Ik zelf zou gewoon de nakuur houden op 40pd/40pd/20pd/20pd (dus vier weken).
Als ik hier het forum een beetje door heb gespit is eigenlijk grotendeels te spreken over nolva.

Laatst bewerkt:
MeggamassNick zei:
Ik zelf zou gewoon de nakuur houden op 40pd/40pd/20pd/20pd (dus vier weken).
Als ik hier het forum een beetje door heb gespit is eigenlijk grotendeels te spreken over nolva.

pittige nakuur voor dbol only voor 6weken. vind zelf 40,20,20 genoeg. wat raad je dan aan voor gevordere kuur als je al zo nakuur op zon bescheiden kuurtje....grts

punani zei:
pittige nakuur voor dbol only voor 6weken. vind zelf 40,20,20 genoeg. wat raad je dan aan voor gevordere kuur als je al zo nakuur op zon bescheiden kuurtje....grts

nee hoor kerel, niks mis mee. vergis je niet dat dbol het vooral moet hebben van de omzetting naar oestrogeen. 40/40/20/20 is daarom prima

Dbol

Zijn er van dianabol dan ook verschillende doseringen te krijgen (doel op t aantal mg)?

jazeker, de meeste HG merken zijn 5 mg en de meeste UG labs zijn 10 mg per tab

Hi kerel,

Je komt volgens mij behoorlijk wat inhoudelijke kennis tekort om op een relatief veilige manier steroiden te gebruiken.

Doe je lichaam een groot plezier en lees je eens goed in in de materie. :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Fetje zei:

Mzzl

Je hoeft toch ook niet iemand te hebben die het voor je zet,kan je zelf toch ook.
Ik denk dat de helft van de gasten hier dat ook gewoon zelf doen,er is hier ook een FAQ mbt het zetten van AAS.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven