XXL Nutrition

Oxygen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

010010

Cool Novice
Lid geworden
21 apr 2014
Berichten
66
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Echt of nep ?

15343219560722059099096.jpg


1534322014676860783226.jpg
 
Via die site kom je niet bij deze oxygen pharmaceuticals in elk geval. Logo en vials zijn anders
 
Daarom twijfelde ik dus of dit wel g2g is...
 
Komt omdat ze een site van een ander Oxygen merk gebruiken.

Check de site eens en je ziet het gelijk aan de verpakking, de vials en de wijze van verifiëren
 
Denk dat ik je teleur moet stellen, Test-E van Oxygen zit altijd in ampullen, enkel hun Test-C, Sust, Tren-A, Parabolan, Deca en Mast zit (tijdelijk) in vials. De site klopt ook niet inderdaad.
 
Denk dat ik je teleur moet stellen, Test-E van Oxygen zit altijd in ampullen, enkel hun Test-C, Sust, Tren-A, Parabolan, Deca en Mast zit (tijdelijk) in vials. De site klopt ook niet inderdaad.

Dus dit nieuwe merk word nu alweer nagemaakt....
 
Aangezien hun test-e NOOIT in vials zit is dit wel de conclusie. En geloof me, die informatie is 100% betrouwbaar
Nee is bullshit. Al hun producten komen ook in vials en dit is ook gewoon real.

Enigste wat ik duidelijk wou maken is dat dit wat amateuristisch overkomt als je de site van een ander merk gebruikt. Niet goed gecheckt bij het produceren van de doosjes.
 
Nee is bullshit. Al hun producten komen ook in vials en dit is ook gewoon real.

Enigste wat ik duidelijk wou maken is dat dit wat amateuristisch overkomt als je de site van een ander merk gebruikt. Niet goed gecheckt bij het produceren van de doosjes.
Hoe weet je dat? Ik heb rechtstreekse informatie dat dat echt niet is. Het komt gewoon in ampullen en dat er een aantal in vials zitten is vanwege een kapotte ampulmachine. Zelfde als Ultimate Pharma ook klaar is, makers zijn opgepakt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven