- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Is een frontload nodig wanneer je kuurt met deca en test enantaat?
Zo ja, is oxymetholone dan een goede keus?
Zo ja, is oxymetholone dan een goede keus?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nasty^PhysIc zei:bah oxy's, is er geen alternatief te vinden voor oxy? volgens mij is dat echt troep onder de AAS

soulreaver zei:klopt, uiteraard verschilt het per persoon, het is meer dat je weet wat je kunt verwachten. dan laat ik even de levertoxiteit buiten beschouwing, het is een van de gifstigste orals.
BigMaus zei:
Het is zeker niet de beste steroide, maar dat is ook wel een beetje overdreven. Misschien bij langdurig overdadig gebruik, maar je lever dondert niet zo maar in elkaar hoor. Bij iemand die al een zwakke lever heeft is dat natuurlijk een ander verhaal, maar de impact van orals moet ook weer niet worden overdreven.nasty^PhysIc zei:
BigMaus zei:Van oxy kan je direct leverkanker krijgen bro..

Ericr zei:Misschien als je lever al tumorcellen heeft, maar er is echt geen onderbouwing te vinden dat orals voor directe leverkanker kunnen zorgen. Ze zijn levertoxisch, maar bij verantwoord gebruik niet een directe aanjager voor leverkanker.
Oxymetholone wordt gebruikt in therapie voor o.a. HIV+Aidspatienten, lijkt me niet dat ze die ook nog eens gaan belasten met een middel dat hun lever zwaar in gevaar brengt.