AndroidHealthClinic

oxy's icm deca en test

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Is een frontload nodig wanneer je kuurt met deca en test enantaat?
Zo ja, is oxymetholone dan een goede keus?

oxy's zijn vooral voor krachttoename in het begin. Ik denk dat Dbol's een beter idee zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!!

bah oxy's, is er geen alternatief te vinden voor oxy? volgens mij is dat echt troep onder de AAS

nasty^PhysIc zei:
bah oxy's, is er geen alternatief te vinden voor oxy? volgens mij is dat echt troep onder de AAS

Welke oral niet?
Kijk, het is daarom ook maar een frontload.
Lang zal ik het dus ook niet gebruiken.
Bedankt voor de bezorgdheid ;)

je zal je niet lekker voelen wanneer je ze neemt. hoofdpijnen, torenhoge bloeddruk, extreem veel vocht vasthouden, misselijkheid, toenemende agressie.. ik weet niet hoeveel kuur ervaring je al hebt, ik zou toch voor een ander alternatief gaan.

Geen eigen ervaring.
Enkel wat ik lees en hoor van anderen.
Ook heb ik begrepen dat niet iedereen last heeft van die bijwerkingen.

klopt, uiteraard verschilt het per persoon, het is meer dat je weet wat je kunt verwachten. dan laat ik even de levertoxiteit buiten beschouwing, het is een van de gifstigste orals.

Als je genoeg van oxy's af zou weten, wist je ook vast wel waar je aan begon. Ik vind zelf dat de bijwerkingen het resultaat niet waard zijn. Die hoge bloeddruk, hoge hartslag, extreem zweten, slechte nachtrust, je hebt kans op allerlei bloedingen zoals o.a. hersenbloedingen, je slaat echt vreselijk veel vocht op en je word zo agressief als een duivel. En dat laatste kan grappig lijken, maar is juist vaak echt een groot nadeel. Het is ook zeker niks voor een beginner. Maar dat vind ik ook van de testo's en eigenlijk ook van D-boll.

Dus geen enkele oral als frontload???

nasty^PhysIc zei:
Van oxy kan je direct leverkanker krijgen bro..
Het is zeker niet de beste steroide, maar dat is ook wel een beetje overdreven. Misschien bij langdurig overdadig gebruik, maar je lever dondert niet zo maar in elkaar hoor. Bij iemand die al een zwakke lever heeft is dat natuurlijk een ander verhaal, maar de impact van orals moet ook weer niet worden overdreven.

En dan heb ik het niet over de bijwerkingen, maar meer over de langdurige gezondheidsrisico's.

Van oxy kan je direct leverkanker krijgen bro..

De combinatie van deze 2 regels doen het ergste vermoeden.

Laatst bewerkt:
Maar ok...ik zal eens kijken wat er eventueel bij kan ipv die oxy's.
Bedankt allen!

Misschien als je lever al tumorcellen heeft, maar er is echt geen onderbouwing te vinden dat orals voor directe leverkanker kunnen zorgen. Ze zijn levertoxisch, maar bij verantwoord gebruik niet een directe aanjager voor leverkanker.

Oxymetholone wordt gebruikt in therapie voor o.a. HIV+Aidspatienten, lijkt me niet dat ze die ook nog eens gaan belasten met een middel dat hun lever zwaar in gevaar brengt.

Ericr zei:
Misschien als je lever al tumorcellen heeft, maar er is echt geen onderbouwing te vinden dat orals voor directe leverkanker kunnen zorgen. Ze zijn levertoxisch, maar bij verantwoord gebruik niet een directe aanjager voor leverkanker.

Oxymetholone wordt gebruikt in therapie voor o.a. HIV+Aidspatienten, lijkt me niet dat ze die ook nog eens gaan belasten met een middel dat hun lever zwaar in gevaar brengt.

Dus wat is jouw mening hier over?
Kan het of is het beter om naar wat anders te grijpen?

Mijn mening is dat het kan, maar je dan wel rekening moet houden met de bijwerkingen die kunnen voorkomen. Maar goed dat is al eerder gezegd. Als je het kortdurig gebruikt lijkt me het qua levertoxiciteit minder effect te hebben dan een langer orals only kuurtje.

laats ook zon gozer hier, weet zijn naam niet meer volgens mij was dat marcus? Die was naar 1 week oxy er mee gestopt omdat de hoofdpijn niet te harden was.

Terug
Naar boven