XXL Nutrition

P2P progje / prob met firewal of Vista

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Hoi,

Sinds ik Vista gebruk wil Limewire bij mij niet meer werken (kan geen verbinding maken). Ik denk dat m'n firewall dit automatisch blokeert, maar misschien is het Vista zelf die dit tegenhoud (Vista vind het leuk vanalles en nog wat ongevraagd te blokeren blijkbaar).

Ps: Ik gebruk ook de gratis AVG virusscanner (misschien is dit ook van belang)

Ik ben zelf geen kenner van PC zaken, en kan dit aldus niet oplossen. Kan iemand me raad geven om Limewire opnieuw te laten werken? Of me een ander gelijkaardig progje aan de hand doen dat zowieso wel zal werken?

Thx.

Waarschijnlijk staat de firewall van vista aan. OF deze even uitgooien, of even een nieuwe poort van limewire toevoegen en erbij zetten dat deze open staat. (welke poort dat is, weet ik zo niet). AVG heeft hier weinig invloed op.

Ik heb ook vista en heb nergens problemen mee hoor.. had de gratis limewire en die werkte, en heb nu pro en die werkt ook. ik gebruik alleen geen avg free..
heb ooit op m'n XP gehad dat ik ook geen verbinding kon maken, moest ergens een map verwijderen en toen werkte alles weer..

welke en waar die map is kan ik me niet meer herinneren alleen, zal is kijken :p

• Topic Starter Topic Starter
Hoewel ik er weinig in zie, zal ik bovenstaande venavond al 'es proberen. Diegene die de oplossing vind krijgt uiteraard karma.

Grtz,

Terug
Naar boven