AndroidHealthClinic

Paar maandjes bezig nu,

tnpet2

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
88kg
Hoi Allemaal,

Ik wil hier even mijn foto's op zetten met de vraag erbij wat jullie denken dat ik aan vet percentage heb en hoeveel kilo ik nog ongeveer zou moeten afvallen zodat ik mijn spieren wat beter zie :rolleyes:

Ik ben begonnen met een gewicht van 103 kilo.....
Ik dacht het is nu genoeg geweest dus in april begonnen met de sportschool,

De periode van 1 april tot 14 september ben ik maar een beetje van alles door elkaar aan het doen geweest....

Nu weeg ik 86,5 kilo....
En ik ben 1,78m lang....

Ik heb nu een periode van ongeveer anderhalf a twee maanden cardio achter de rug....
Foto's van 14-09-09 (voordat ik met puur alleen cardio begon)
2dce1w5.jpg - 181075
b7ghuw.jpg - 181076
6pq3xc.jpg - 181077

Nu de foto's na de anderhalf a twee maanden cardio....
Ben nu ongeveer weer 2 weken bezig met krachttraining
Foto's van 30-11-09
2dm8adk.jpg - 181078
307sxm9.jpg - 181079
y1c1e.jpg - 181080
6ruh53.jpg - 181081
2j2yc95.jpg - 181082

Alvast bedankt allemaal !!
Gr Roy

dude als je photo maakt trek je broek op =)

verder zie ik niet echt een verschil tussen de eerste en laaste photos... ik zou maar eens gaan cutten

Ik zie wel verschil, zou alleen wel nog even doorgaan met cutten.

alle man, serieus verschil tussen de eerste en laatste foto's.
16,5 kilo afvallen op zo'n tijd, heb je echt heel goed gedaan!

Helaas moet er nog wel hetzelfde af vrees ik.

ik vindt de kilo's die je kwijt bent wel erg netjes, ik zeg ook aan de foto's is het niet echt te zien, maar als je zegt dat je zoveel gewicht kwijt bent geloof ik dat wel. waarom zou je liegen heb je puur en alleen jezelf mee.

ga zo door zou ik zeggen, lekker cutten, letten op je voeding en cardio-trainen. dus geen snoep/koek/frisdrank/patat etc etc. probeer dit te minimaliseren tot maximaal 1x per maand:P dan ga je er wel komen met hard werk :) post over een maandje of 4 nog maar een x nieuwe foto's, dan zou er zeker wel verschil te zien moeten zijn..
mag nog wel 15kg af aan vet.

oja en laat je vetpercentage eens goed opmeten, maak een goed voedingsschema en trainingsschema en stel je doelen realistisch.

good luck! :)

Op de eerste plaats ben je erg goed bezig en heb je het al heel netjes gedaan.
Er is duidelijk verschil op de foto's te zien .

Je moet er alleen nog wel een paar maandjes tegen aan.
Maar geloof me daar krijg je dan ook een hoop voor terug.

Nette vooruitgang! Keep it up

Zoveel kilo's kwijt in zo'n korte tijd is goed hoor. Gewoon lekker kardio / kt blijven doen, goed gezond eten en goed rusten.

Komt helemaal goed

Tot over een jaar :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
thnx

bedankt voor de reacties allemaal :D

de eerste 3 foto's was van 2,5 maanden terug,
de laatste foto's waren dus van gisteren :p,

maar ik zie zelf wel aardig wat verschil met nu en 2,5 maanden terug :rolleyes:
en in de laatste 2,5 maanden met alleen kardio ben ik ongeveer 3 kilo afgevallen dus dat is ook niet zo goed te zien op de foto's nee :rolleyes:

maar ik ben in de eerste maanden 13,5 kilo afgevallen en dat was een wereld van verschil :D

maar ik wil denk ik tot de 75 kilo ofzo afvallen, dus nog zo'n +/- 11,5 kilo te gaan :rolleyes:
maar op mijn eten letten doe ik al wel :o

maar dan ga ik weer flink met kardio bezig om nog die 11,5 kilo af te vallen en dan zal ik over een maand of 3/4 wel weer opnieuw foto's plaatsen :D

ik ben ongeveer vanaf april bezig dus ik vind het ook wel aardig wat ik ben afgevallen in die periode :rolleyes:

Blijven volhouden, je bent op de goede weg :thumb:

goed dat je je best doet om gewicht te verliezen, wel broek optrekken voor foto :D

2dce1w5.jpg - 181324

2dm8adk.jpg - 181325

Je zit duidelijk op de goede weg :thumb:.

Kan je je voedingsschemaposten? en trainingschema?

Terug
Naar boven