Fitness Seller

paar vraagjes!!

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
Hey fellas,ik ben begonnen met 100mg tren acetaat eod,en 500mg test enanthaat p/week.
Kan je die dagen dat je beide moet zetten,de test en tren in een spuit?zijn beide oliebasis.Heb alleen geen ervaring met tren,is de 1ste keer.

en ik wilde na de kuur ook ff doorgaan met clenbuterol,moet je daarmee starten na de nakuur?of al tijdens?

vast bedankt!

Croupier zei:
Hey fellas,ik ben begonnen met 100mg tren acetaat eod,en 500mg test enanthaat p/week.
Kan je die dagen dat je beide moet zetten,de test en tren in een spuit?zijn beide oliebasis.Heb alleen geen ervaring met tren,is de 1ste keer.

en ik wilde na de kuur ook ff doorgaan met clenbuterol,moet je daarmee starten na de nakuur?of al tijdens?

vast bedankt!

Lekker kuurtje.
Ja gewoon in 1 spuit maat.

Die clen zou je in je kuur al kunnen nemen, doe ik ook op het moment.

Test e en tren a kunnen allebij in één spuit, toch zou ik de voorkeur geven aan Tren e...

clen best na de kuur beginnen (anti-cata verhaal)

Laatst bewerkt:
Geen ervaring met tren?
Zal je niet tegenvallen.
Persoonlijk zet ik m liever ed, maar zo kan ook.

Tren is het middel!!!

Croupier zei:

vast bedankt!

Idd , waarom neem je de test Enanthaat en de tren Acetaat?
Is het niet makkelijker om beiden Enanthaat te nemen?
Hoe ziet jou schema erut?

• Topic Starter Topic Starter
wilde in de eerste instantie alleen tren doen,met de laatste 4 weken strombainject erbij,maar las hier dat combi test wel okee was met tren.
Daar ik de aburaihan testjes nog had liggen,heb ik het zo gedaan.
300 mg tren p/week
500 mg test p/week
van week 6 t/m 10 50mg stromba eod

nakuur nolva+pregnyl(heb ook nog clomid dus kan geen kwaad)

zoals al gezegd kan het prima in één spuit, clen kan je op diverse manieren cyclen..wat is het doel ervan..?ik neem aan dat je aan het cutten bent? je kunt dan idd al starten tijdens je kuur, zoals Maus al aangeeft.

de vetverbrandende werking houd ongeveer 6wkn aan, echter is deze in de eerste 2wkn het sterkst. ketotifen zou een optie zijn om het langdurig te gebruiken, anders is cyclen 2wkn op 2 wkn off een optie.

ik weet niet hoe je tegenover T3 staat?

dit is misschien wel interessant:

On the brighter side, and of special note to dieters, administration of T3 has been shown to upregulate the beta 2 receptors in fat tissue. As you know clenbuterol and similar compounds downregulate this receptor, so using T3 with your clen will help stave off or reverse this downregulation. (1)(2)(3)(4). I would still recommend taking your benadryl every third week, though.

steroid.com

http://forums.steroid.com/showthread.php?t=199815

muscleboy zei:
Idd , waarom neem je de test Enanthaat en de tren Acetaat?
Is het niet makkelijker om beiden Enanthaat te nemen?
Hoe ziet jou schema erut?

Waarom???

Acetaat is er niet voor niks.
Is voor mensen zoals ik , die niet erg goed op de enantaat reageren :D

God made men,
Men made Tren
Tren makes gods.

Hahaha! Tren is the shit! het is unaniem!!

Terug
Naar boven