MuscleMeat

Paginanummering

Jkskenl

Dutch Bodybuilder
Waardering
58
Lengte
1m65
Massa
68kg
Ik heb een vraagje over de paginanummering in word 2007. Ik heb gewoon de paginanummering ingesteld staan en geeft hij ook weer. Bij afdrukvoorbeeld komt de paginanummering niet te staan. Hij print hem ook niet uit. Hoe kan ik dit goed instellen? Ik heb namelijk ook verboren tekst weergeven/afdrukken ook ingesteld inmiddels.

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel,

Echter staat er bij mij niks bij uitgeschakelde items...

Start > opties voor word > tabblad weergave > markeringen weergeven aanvinken

heb je die ook aangevinkt? dat heeft namelijk zijn aandeel voor pagina nummering.

Anders zou ik het niet weten, hoop dat iemand anders op het forum het weet.
Succes.

Het is echter bij 1 document het geval, en daar krijg ik het gewoon niet voor elkaar.

Dat document kon wel worden uitgeprint met paginanummering bij pa op zijn werk.

Ik zie nu wel dat als ik een nieuw document open, dat het dan wel lukt! Een heel vaag iets.....Gelukkig heeft mijn pa het dus alsnog voor me kunnen printen en is het probleem opgelost.

Bedankt voor je hulp!

Het is echter bij 1 document het geval, en daar krijg ik het gewoon niet voor elkaar.

Dat document kon wel worden uitgeprint met paginanummering bij pa op zijn werk.

Ik zie nu wel dat als ik een nieuw document open, dat het dan wel lukt! Een heel vaag iets.....Gelukkig heeft mijn pa het dus alsnog voor me kunnen printen en is het probleem opgelost.

Bedankt voor je hulp!

Oke, goed om te horen dat het toch is gelukt! Wel een beetje vreemd inderdaad dat je persee een nieuwe document moet openen.

geen probleem, kleine moeite.

Groeten

Ja heel erg raar, als ik namelijk datzelfde document kopieer naar een nieuw document...doetie het ook niet!!!

mss deze nog:
Go to Tools->Options ->View-> Show - Uncheck(clear) the field codes.
of
File[Office Button]=>Word Options=>Advanced=>Show Document content and uncheck "show field codes instead of their values"
of
on PRINT PREVIEW, go to WORD OPTIONS.. on DISPLAY tab, put a CHECK on the option PRINT DRAWINGS CREATED IN WORD.

Terug
Naar boven