XXL Nutrition

pakje tegegehouden bij de douane

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
wacht nu al een aantal weken op roaccutane en tramadol wat ik van het net heb besteld, maar begin te vrezen dat de douane mijn bestelling onderschept heeft...
nu vraag ik mij af of je dit op een of andere manier te weten kan komen?
kan iets zomaar in beslag genomen worden zonder je hier van op de hoogte te stellen?

heb je geen trackcode?

geen trackcode=duffe verzender

Wat moet je met tramadol eigenlijk? Overigens valt deze niet onder de opiumwet, dus dat zal allemaal wel meevallen denk ik.

Weet je zeker dat ze het wel hebben verstuurd?

• Topic Starter Topic Starter
komt van airsealed, heeft overal heel goede ratings (verschillende fora, drugbuyers en etc...)
op de site staat er wel iets van track your order, maar dat gaat blijkbaar niet met mn order

en tramadol wou ik gewoon eens uitproberen, is maar een zwakke opiaat maar zou niet weten hoe er een voorschrift voor te krijgen

bel anders eens naar de pliesie en vraag op dreigende toon waar je pakje blijft :D

• Topic Starter Topic Starter
bump

waarom bestel je roaccutane ?
kan je toch gewoon van de dokter krijgen ook ?

kijk m doktertje spelen. whaha grapjas. Je weet niet eens wat je gaat slikken! Hoop dat je pakje aankomt en veel plezier ermee! LOL

Roaccutane is wel een paardenmiddel hoor en laatste oplossing. Als je echt veel problemen heb met je acne raad ik het je wel aan. Maar je moet weten dat je veel neveneffecten kan krijgen. Zoals depressie, gedragsstoornissen, droge lippen, droog haar, droge ogen, abnormale beharing, artritis, gehoorstoornissen, leverontsteking, bloedarmoede, ... Geen medicatie om licht mee om te springen dus

Je kan het ook enkel op voorschrift krijgen. En de dermatologe volgt je goed op, je bloed moet gecontroleerd worden voor je eraan begint, eens je een maand bezig bent en dan weer elke 3 maand.

Liever dan een puistje op mijn gezicht ... maar hej, het is jouw lichaam

Voor acne moet je naar de dermatoloog gaan. Die schrijft je waarschijnlijk MeditOpics voor.
Ook zal ze je meeëters uitdrukken. Het helpt echt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bij de douane word altijd alles opengemaakt zover ik weet. dus alst n illegaal goedje is ben je t kwijt denk ik

Terug
Naar boven