XXL Nutrition

Pakkende docu: Suicide Killers (2006)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
This feature documentary takes the audience on a disturbing journey deep into a culture that few can comprehend -- that of suicide bombers. Filmmaker Pierre Rehov examines the phenomenon of suicide bombers through rare and never-before-seen interviews with actual family members of terrorists, the prisoners whose bombing attempts have been thwarted, and exclusive footage of a terror bomber as he prepares for mission! This film provides a message of urgency for increasing our understanding of the psychopathological dynamics of these terrorist bombers. We finally gain insight to how these human bombs "tick".

Ik heb er net even een minuut of 20 wat van gekeken en hij laat je niet los.
Zeer interessant. De docu 'zit' middenin de wereld van de gordeldragers, de zelfmoordplegers en hun omgeving.
Interviews met betrokkenen, familie, defensie en echte beelden van trainingen van kinderen tot volwassenen. Zonder in te gaan op wie goed is en wie slecht geeft het een mooi beeld van wat er omgaat in de Palestijnse gelederen.

Wie interesse heeft roept maar.

2daao12.jpg - 104987

Gaaf, hou wel van doc's :thumbs:

World's most dangerous drug' is ook de moeite waard.

En tevens ben ik opzoek naar: Golddiggers, worlds biggest bank robbery

zie alleen een stronttrage torrent :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik laat die Torrentjes altijd lekker lopen. Ik heb er geen haast mee.

Bedankt voor de 2 nieuwe titels, ze lopen lekker in m'n Torrent client! :)

Edit: Gold Diggers gaat nu met 480kb/s hehehe!!! :D:D:D: :cool:

Laatst bewerkt:
Psychedelic Visionary Plants Sacred Weeds

Die bovenste doc gaat oa over de echt ziekelijke drugs "Datura".
Het is vele male sterker als LSD, het verschil is dat als je paddo's of LSD gebruikt je gezichtsvervorming krijgt, straten lijken langer, mensen lijken dikker etc.

Bij datura ga je dingen zien die er niet zijn, veel voorkomend is dat gebruikers vrienden die ze in geen maanden of jaren hebbe gezien opeens aan de deur staan. En de ergere dingen: je bevind je opeens in de hel, een meisje heeft ooit z'n eigen graf gegraven en dacht dat de wormen uit haar ogen kwamen.

Voor de gebruiker zijn deze ervaringen dus echt, ze zijn er niet van bewust dat ze drugs hebben gebruikt.

En bovendien houden de psychoses 72uur lang aan, een man heeft ooit drie dagen lang tegen een boom staan lullen, is daarna ook afgevoerd naar een krankzinnigheids gesticht.

Nou ik zal je zeggen de enige keer dat ik paddootjes heb gebruikt zag ik ook dingen die er niet waren hoor! :p

Ik zag een fantastisch schouwspel van kikkervisjes in de badkamervloer, dat overging in een schilderij dat ik zo dacht te kunnen natekenen.

De TV (model camping) die aanstond kreeg ineens 7.1 stereo surround wow wat een sound alleen een tijdje later begon ik ergere dingen gezien en toen was de lol eraf alleen het duurde nog uren....

K*tspul.

Ik weet zeker dat als ik het woord propaganda ga opzoeken in het woordenboek, dat jouw foto ernaast staat dbc

Lijkt me een aardige, maar ik zie em nog niet op usenet staan. Ben niet zo thuis in het torrent gebeuren, waar kan ik de torrent vinden?

-edit- laat maar, hij loopt al :)

Laatst bewerkt:
Ik weet zeker dat als ik het woord propaganda ga opzoeken in het woordenboek, dat jouw foto ernaast staat dbc

:roflol:
Jammer dat je meteen een mening klaar hebt over deze docu, je hebt hem nog niet eens gezien en meteen heb je je grote relmuil klaar, naar mijn weten is dit een onderhoudende docu zonde propaganda shit van pro-Amerika of pro-Islam. Mocht dat wel zo zijn dan haal ik hem meteen van de server, want dat heeft geen zin. Binnenkort heb ik ook 'Peace, Propaganda and the Promised land, een documentaire die ingaat op de duistere rol die Amerika speelt in de media als het om berichtgeveing over slachtoffers aan Joodse of Palestijnse zijde gaat. Onderhoudend en interessant. Dat zal je ongetwijfeld meer aanspreken want jij wil alleen zielige verhalen horen over Arabieren. Die zijn er genoeg, don't worry.

Je zou je grote mond es wat meer moeten houden en eerst eens kijken wát er gezegd wordt en ingaan op wat men schrijft in plaats van die loze verwensingen en beledigingen.
Je reageert namelijk precies zo zoals je altijd zei dat mensen niet moesten denken over allochtonen. Je voert ze. Dat je zeer teleurgesteld bent in de politie opleidig waar je vanaf gehaald bent is te begrijpen maar dat meteen maar elke criticus van allochtonen daarmee het graf in moet, het is allemaal een beetje overdreven. Pak je draad weer op in je leven en ga weer lachen en genieten, je persoonlijke strijd brengt je alleen maar meer narigheid.

Je schilldert opa graag af als een racist maar da's te makkelijk.

Dagelijks zet ik me in voor allochtone collega's die hard werken maar bij opdrachtgevers gediscrimineerd worden, ik maak korte metten met die gasten. Er lopen momenteel 2 onderzoeken die ik zelf heb bevolen. Laat de discriminerende figuren maar hangen.
Heb op mijn titel aardig wat in de melk te brokkelen dus ik kan een grote bek opzetten. Wie gemotiveerde hardwerkende allochtone collega's het werk belemmert kan ze krijgen van mij, daar sta ik voor.

Andersom sta ik weer niet vooor allochtone collega's die denken dat ze de enige zijn op de wereld en werksferen verzieken door hun eigen taaltje te spreken, of te lopen stoken, dat gaat ten koste van ons werk.

Ik kijk graag naar docu's, van beide kanten belicht en dit is er eentje over de achtergronden van de zelfmoordenaar. Interessant om het verhaal eens uit eigen mond te horen.

Laatst bewerkt:
Daarom schilder je allochtonen en moslims altijd slecht af? En nu weer opeens niet?
Je hebt 2 gezichten snakeman...2 gezichten

Je hebt post zo te zien aangepast
Dan zal ik maar zeggen
De pot verwijt de ketel
Zoals ik al zei 2 gezichten, maar mij flesh je niet hoor

Je zou je grote mond es wat meer moeten houden en eerst eens kijken wát er gezegd wordt en ingaan op wat men schrijft

Dat je zeer teleurgesteld bent in de politie opleidig waar je vanaf gehaald bent is te begrijpen maar dat meteen maar elke criticus van allochtonen daarmee
het graf in moet, het is allemaal een beetje overdreven.

Nope. Er zijn verschillen, genoeg. Wat jij ziet zijn maar 2 gezichten omdat je alleen leest wat je WILT lezen. Jij wilt boze discriminerende teksten lezen van opa, vol doodswensen naar allochtonen toe.

Beetje vreemd voor iemand die 9 jaar met +22 nationaliteiten nauw heeft samen gewerkt en tot op de dag van vandaag teams aanstuurt waar zeker 40 soms 90% allochtoon is?

Het gaat mij om de mensen die NIET willen. Die uit zijn op non-integratie, die autochtonen zien als verderfelijke figuren. Mensen die dus geen respect en eerbied kunnen tonen voor een gastland dat nu eenmaal vrijer is van opvattingen.

Als je mijn discussiepunten in de Palestina-threads had gelezen (alleen die lees je niet want daar staat niet in wat je graag wil lezen over opa) dan zie je dat ik enorm begrip heb voor de Palestijnse zaak.
Voor de members die dat niet snapten jheb ik nog een vergelijking gemaakt:

Stel je voor dat op een dag de VS en Engeland beslissen dat de Roma, die geen eigen land bezitten, Nederland als Beloofde Land krijgen toegewezen en er hier karrevrachten, boten vol met Roma zouden aankomen en ons Nederland opeisen met militaire steun van de VS? Dan zouden we als Nederlanders ook de wapens grijpen, ook al zouden we terug gedreven worden met z'n allen tot in Drenthe.

En op zulke manieren maak je anderen duidelijk hoe het voelt om Palestijn te zijn. NIET door mensen die dat niet snappen uit te schelden kerel. Of te betichten van 'pure domheid, racistentaal, pro-Bush hufter' of iets dergelijks.

Edit: Tenslotte ben jij diep teleurgesteld in wat je is overkomen, wát precies dat weet ik niet maar ik herinner me nog hoe je vol trots liet zien wat je had geschreven, wat voor enorme motivatie je had om bij The Force te gaan. En nu, een jaar later, probeer je mensen alleen maar te shockeren met plaatjes en gifjes, schreeuw je een hop loze teksten om mensen te irriteren en ga je nergens in op welk onderwerp ook. Je logt in, in een thread maar niet om mee te discussieren maar om de mensen die iets anders vinden dan jij, uit te schelden. Waarom???

Graag on-topic blijven.

Bij deze ;)

Ik heb m'n best gedaan.

Tenslotte ben jij diep teleurgesteld in wat je is overkomen, wát precies dat weet ik niet maar ik herinner me nog hoe je vol trots liet zien wat je had geschreven, wat voor enorme motivatie je had om bij The Force te gaan. En nu, een jaar later, probeer je mensen alleen maar te shockeren met plaatjes en gifjes, schreeuw je een hop loze teksten om mensen te irriteren en ga je nergens in op welk onderwerp ook. Je logt in, in een thread maar niet om mee te discussieren maar om de mensen die iets anders vinden dan jij, uit te schelden. Waarom

Ik geef je een aantal hints----> discriminatie--->collega's---->mogelijkheid tot universitaire studie
En dan nu weer ontopic idd

Svp ontopic heren.

Vetes mogen jullie via MSN/PM/email of postduif uitvechten.

lijkt me goede docu alleen heb ik geen weet van bittorents etc. staat ie niet ergens als rapidshare of zoiets?

Linkje hebben voor snelle download?

Terug
Naar boven