AndroidHealthClinic

pakket

pilooy

Novice
Waardering
1
Hallo iedereen,

Ik heb mijn eerste test only kuur naar een postkantoor laten verzenden. Deze heeft het echter geretourneerd. natuurlijk stond de afzender er niet op. Het pakket is nu verzonden naar een verzamelplek voor pakketten die niet geleverd kunnen worden. Na veel bellen lijk ik als ontvanger geen rechten te hebben om iets te doen. Weet iemand of ik nu strafbaar ben of gooien ze dit pakket gewoon weg en moet ik me geen zorgen maken?

alvast bedankt!

Je bent denk ik nooit strafbaar want iedereen kan wel een pakket naar je toesturen...als er vragen komen gewoon zeggen dat je dit niet gekocht hebt en niet weet wie en waarom ze dit gestuurd hebben

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks hoop dat ik alleen de inhoud kwijt ben dan

Pakketje word vernietigd maak je geen zorgen.
Je bent zeker telaat geweest met ophalen he? Is mij ook een keer gebeurd alleen toen had ik de spullen al in huis en een hele tijd later kwam €800 retour :p :roflol: :D :)

Haha nee het postkantoor nam het pakket niet aan vreemd genoeg.. thanks voor het goede nieuws, dat scheelt weer voor een stresskip zoals ik ;)

Een particulier kan ook niet na een postkantoor sturen, dan word het pakket geweigerd. Dus ik denk dat je dealer dit pakket als particulier heeft gestuurd en dan krijg je dit soort dingen

heb zelf meegemaakt dat mijn bestelling verkeerd afgeleverd werd -> ************* hebben het geopend en vervolgens mee naar de wouten gegaan. werd toen gebeld door een blauwe en werd cynisch verteld dat er anabolen klaar lagen op het bureau want mijn naam/adres enz. stond vermeld op papieren oid in de doos. heb ontkend dat het van mij was en er afstand van gedaan. nooit meer wat van gehoord. dus strafbaar ben je sowieso niet.

Pakket naar een postkantoor sturen heb ik nog nooit van gehoord ??? Jou naam erop en dan het adres van een postkantoor of hoe? :roflol: neem dan gewoon een postbus kost een kleine €200 per jaar..

Als het gewoon naar jou adres gestuurd is maar omdat je niet thuis bent naar een postkantoor gaat krijg de afzender het pakketje retour als je het niet op komt halen

heb zelf meegemaakt dat mijn bestelling verkeerd afgeleverd werd -> ************* hebben het geopend en vervolgens mee naar de wouten gegaan. werd toen gebeld door een blauwe en werd cynisch verteld dat er anabolen klaar lagen op het bureau want mijn naam/adres enz. stond vermeld op papieren oid in de doos. heb ontkend dat het van mij was en er afstand van gedaan. nooit meer wat van gehoord. dus strafbaar ben je sowieso niet.

Had je beter kunnen zeggen dat je je anabolen bij een vriend vergeten had en dat die nagestuurd zijn door m. Had je tenminste je spullen gehad.

Had je beter kunnen zeggen dat je je anabolen bij een vriend vergeten had en dat die nagestuurd zijn door m. Had je tenminste je spullen gehad.
heb mijn spullen ook gewoon gehad hoor. nachtapothekers die een naam hoog te houden hebben reshippen gewoon indien seized oid :D

Pakket naar een postkantoor sturen heb ik nog nooit van gehoord ??? Jou naam erop en dan het adres van een postkantoor of hoe? :roflol: neem dan gewoon een postbus kost een kleine €200 per jaar..

Als het gewoon naar jou adres gestuurd is maar omdat je niet thuis bent naar een postkantoor gaat krijg de afzender het pakketje retour als je het niet op komt halen

Een vriend van me had het al 10 keer zo gedaan en dacht het zo sneller te hebben. Waarschijnlijk heeft hij gewoon geluk met zijn postkantoor ik doe het voortaan iig niet meer haha

Terug
Naar boven