AndroidHealthClinic

Verkocht Panatta Cable crossover in goede staat!

caine

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Jaja guys,

bij deze bied ik mijn panata cable crossover aan.
Zie bijgevoegde pic> Let op: dit is niet de crossover die van mij is, ik heb wel hetzelfde type als op het plaatje alleen dan uitgevoerd in wit en zwart.

De cable crossover heeft aan elke kant een gewichtstapel van 80kg. Goed zwaar dus! Hij verkeerd in goede staat!!
Ik heb het apparaat zelf gekocht uit een sportschool, voor 550 euro.

Mocht je interesse hebben pm mij dan met jouw redelijk bod!

panatta cable crossover pic.jpg

oef das wel fakkin nice!enig id wat dat moet kosten?een richtprijs?

Damn als je deze 3 jaartjes later zou posten hadk hem direct gekocht!

Ik heb je een pm gestuurd!
Is hij trouwens in hoogte verstelbaar?

Groeten

• Topic Starter Topic Starter
He jongens,

Sorry voor de late reactie, had het wat druk.
De cable crossover die ik heb is niet in hoogte verstelbaar. Je hebt aan beide kanten een handvat bovenin en aan onderkant zoals de meeste cable crossover's in de sportschool.
Hij is van merk panatta.

Zoals in post 1 aangegeven heb ik em rechtstreeks uit een sportschool gekocht.
Andere aanbieders bijv op marktplaats staat er nu ook 1 te koop > zoek maar op panatta , en die wilt er minimaal 650 voor hebben. Ze zijn niet goedkoop.

De mijne heb ik voor 550 gekocht, dus doe een redelijk bod via de pm. 300 vind ik te weinig en er is al door enkele mensen meer geboden. Wie het hoogste bied, mag em ophalen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hij is verkocht... ik ben de gelukkige:D

Thijs > check je eerst je pm.
Bedankt voor je bod en je hebt op dit moment het hoogte bod gedaan. Ik ga nu eerst de andere bieder contacten om te kijken of hij meer wilt bieden. Ivm redelijkheid naar jou geef ik deze persoon (en evt. andere gegadigden die interesse hebben) 2 dagen om te reageren en om evt. meer te bieden mochten zij dat willen.
Even geduld nog :)
Ik houd je sowieso op de hoogte via pm!

Gr

Terug
Naar boven